Miért várna hónapokat új autójára?
Válasszon akár azonnal elvihető, egyedi felszereltségű Volvo XC60 modelljeink közül és találja meg álmai autóját, most kiemelt árelőnnyel!
*Az árakkal, garanciákkal, kiegészítő csomagokkal felmerülő kérdések esetén, kérjük keresse értékesítő kollégáinkat, akik minden kérdésre igyekeznek választ adni.
Nemrégiben szerződést kötött a Volvo Autó Hungária, a Magyar Orvosi Kamara és a Gyószerész Kamara, ami értelmében komoly kedvezménnyel vásárolhatnak Volvo gépkocsikat az orvosok és a gyógyszerészek.
A részletekért kattintson ide!
Együttműködésről kötött megállapodást a Volvo Autó Hungária és az Ügyvédi Kamara, ami értelmében komoly kedvezménnyel vásárolhatnak Volvo gépkocsikat a Magyarországon praktizáló ügyvédek, kamarai tagok.
A részletekért kattintson ide!
Az erő új értelmezése, svéd felfogásban.
Svédországban másképp születnek a sportterepjárók. Eleve abból indulunk ki, hogy az autót Önnek tervezzük – ami azt jelenti, hogy ránézésre szépnek, a vezetés szempontjából izgalmasnak, a mindennapok során pedig praktikusnak kell lennie. A karosszériát az erő, a dinamizmus és az elegánsan letisztult skandináv dizájn ötvözetéből hozzuk létre. A futóművel a kényelem és a kezelhetőség tökéletes egyensúlyát teremtjük meg. Végül a legfinomabb svéd anyagokból alkotjuk meg a világos és levegős utasteret, ahol számtalan praktikus részlet teszi még kellemesebbé az utazást.
A végeredmény: a vadonatúj Volvo XC60. Szemet gyönyörködtető látvány, vezetése élményszámba megy és a legmodernebb technológiák révén mindig megnyugtatóan biztonságos.
Tekintélyt parancsoló kiállás, svéd stílusérzék. A Volvo XC60 az egyedülállóan skandináv személyiségű szabadidőjármű.
A Volvo XC60 egyszerre kecses és erőteljes. Hosszú motorházfedele, izmos kerékívei és rövid túlnyúlásai kifinomult erőről tanúskodnak.
Jellegzetes, T alakú LED-es fényszórója meghatározza és erőteljes karakterrel ruházza fel a Volvo XC60 személyiségét. Az automatikus távfény funkció révén pedig mindig tökéletes látási viszonyoknak örvendhet anélkül, hogy elvakítaná a többi autóst.
Tegye egyedülállóvá a Volvo XC60 karakterét: válasszon egyet gondosan kivitelezett, ékszer szépségű keréktárcsáink közül, amelyekkel teljesen saját ízléséhez alakíthatja autóját.
Fény, tágasság és mesteri kidolgozás - svéd fényűzés minden kilométeren.
A természetes, fényűző anyagokból készült Volvo XC60 a modern skandináv formatervezés tökéletes mintapéldánya. A valódi fa, az igazi fém, a szépségesen megvalósított részletek minden egyes utazást különleges alkalommá varázsolnak.
A Volvo XC60 ösztönösen kezelhető. A központi érintőképernyő magától értetődően, természetes könnyedséggel működtethető. A navigációs és szórakoztató funkciók egyetlen kézmozdulattal, vagy egy rövid szóbeli utasítással kezelhetők.
A Bowers & Wilkins audiorendszeren keresztül pontosan úgy hallgathatja kedvenc zeneszámait, ahogy azokat előadójuk megálmodta. Magával ragadó élmény, kristálytiszta hangzás.
A Volvo technológiái segítségére sietnek, és leegyszerűsítik az életét, mégpedig anélkül, hogy Ön ebből bármit is észrevenne.
A légrugózás a kényelem és a vezethetőség tökéletes egyensúlyát teremti meg. Az útfelülettől függetlenül kényeztető rugózásban lehet része, ráadásul az oldaldőléstől sem kell tartania, így minden körülmények között tökéletesen uralhatja autóját.
A Volvo XC60 ultramodern biztonsági technológiái segítenek elkerülni a bajt - szó szerint. Nagy sebességnél pihentetőbbé teszi a vezetést, hogy a rendszer szükség esetén finoman beleavatkozik a kormányzásba, ezzel elősegítve a pontos iránytartást.
Az álló formátumú kijelzőjén egyszerre nagyobb térképrészlet jeleníthető meg, így nem kell görgetni a képet. A célállomás szolgáltatások pedig könnyen hozzáférhető adatbázisként segítik a tájékozódást.
A Volvo XC60 csomagtérajtajának nyitásához és csukásához elég, ha megmozgatja lábát a hátsó lökhárító alatt. Így ha tele van mindkét keze, nem kell mindent leraknia, hogy kinyithassa az autót.
Az új Volvo XC60 T8 Twin Engine plug-in hibrid hajtáslánca kompromisszumok nélkül kínál kiemelkedő teljesítményt, takarékosságot és csekély károsanyag-kibocsátást. A Volvo Cars így, intelligens módon közelíti meg a teljesítmény kérdését.
A Volvo On Call funkció segítségével a világ bármely pontjáról, okostelefonjáról kezelheti a Volvo XC60 -at. Ellenőrizze az üzemanyagszintet, zárja vagy oldja a központi zárat, fűtse fel vagy hűtse le az utasteret. Ennél egyszerűbben nem is mehetne.
A vezetési élményre koncentrál.
Akár a városon belül közlekedik, akár külföldi túrára indul, egy jó autóban minden utazás élményszámba megy. Ezért az XC60-at úgy terveztük, hogy mindig élvezettel és magabiztosan vezethesse, miközben abszolút biztonságban érezheti magát. Mert tudja, hogy a háttérből a legkorszerűbb technológiák segítik a vezetést és teszik még egyszerűbbé és közvetlenebbé az autó irányítását.
Az XC60 könnyű, de rendkívül erős elemekből építkező futóművét úgy hangoltuk, hogy tökéletes egyensúlyt teremtsen a kényelem és a kezelhetőség között. Az autó pontosan irányítható és mindig életteli visszajelzést ad az útról, de a vezető és utasai hosszú autózás után is frissen és kipihenten érik el úti céljukat.
Ebben persze a futómű mellett az elegáns és hihetetlenül kényelmes utastérnek is szerepe van. A puha ülések tökéletesen követik az emberi test alakját, a hangszigetelés kívül tartja a motor és a menetszél zaját. A csendet csak az első osztályú audiorendszerből áradó muzsika töri meg. Bármerre jár, az XC60 belső tere a béke szigete. A Volvo számára ez jelenti az élvezetes vezetést.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Megjegyzés: Az autó irányításáért és a megfelelő követési távolság és sebesség fenntartásáért mindenkor, még a Pilot Assist használata esetén is a sofőr felel. Pilot Assist és a hozzá hasonló félautomata vezetési asszisztensek csak korlátozott mértékben képesek gyorsítani, fékezni, illetve kormányozni az autót.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Ez az opció magában foglalja az első ködlámpákat is, amelyek köd vagy erősen csapadékos időjárás esetén javítják a látási viszonyokat. Kis sebességű manőverezés vagy sötétben való tolatás esetén 15 fokkal felfelé fordulnak kormányzáskor, megvilágítva az autó közvetlen környezetét. A Volvo különleges formatervét is jól kiegészítik. Az összes modellváltozatnál beletartoznak a Full LED fényszórók csomagjába – kivéve a T8 Twin Engine AWD-on modellt.
Megjegyzés: Figyelem! A fentiek csupán a vezetőt támogató rendszerek. A biztonságos közlekedés mindenkor a vezető személyes felelőssége.
A kényelmes parkolórendszerrel (Park Pilot Assist) élvezet a parkolás. Megméri a parkolóhelyet, és a kormányzást átvéve beparkol az autóval. A rendszer kezeli a járda mellé, illetve a járdára merőlegesen történő parkolást, és a szűk parkolóhelyről való kiállásban is segít.
Meggyőződésünk, hogy egy autó lehet egyszerre élvezettel vezethető és kényelmes is. Ezért az XC60-ban a precíz kezelhetőség és a gördülési kényelem tökéletes összhangját alkottuk meg. Olyan autót hoztunk létre, amely gyorsan és pontosan reagál a vezető utasításaira, és kellő visszajelzéssel is szolgál. Amely hosszú úton is kényelmes, és mindig élmény vezetni.
A kettős keresztlengőkaros első felfüggesztés és a keresztben elhelyezett kompozit laprugót tartalmazó, szintén többlengőkaros hátsó futómű egymással együttműködve még precízebbé teszi a kormányzást. A kiváló kezelhetőség azonban egyáltalán nem megy a kényelem rovására.
Opcióként légrugózás is rendelhető, amely szinte teljesen kiszűri az út egyenetlenségeiből eredő rázkódásokat – az autó szinte siklik az úton. Nagy terhelés esetén a légrugózás pozitív hatással van az XC60 stabilitására is, amitől kiszámíthatóbban viselkedik az autó. A légrugókkal emellett – a beállított vezetési módtól és a sebességtől függően – változik a hasmagasság is. Komfort vagy ECO módban nagy sebességnél 10–20 mm-rel lesüllyed a karosszéria, amitől csökken a fogyasztás és a szélzaj is. Dinamikus módban folyamatosan 20 mm-rel alacsonyabban ül az autó, mert ez a légellenállás csökkentése mellett javítja a kezelhetőséget és az úttartást is. Az összkerékhajtással pedig csúszós utakon is bízhat a megfelelő tapadásban.
Az első kerekeket a manuális kidolgozású Orrefors® kristály sebességváltó gombbal ellátott, nyolcfokozatú Geartronic™ automata sebességváltóhoz készült benzinmotor, a hátsókat pedig az elektromotor hajtja, biztosítva az azonnali gyorsulást, és igény esetén az összkerékhajtást.
A tisztán elektromos mód 40 km hatótávolságig a nulla károsanyag-kibocsátású, ingázáshoz ideális, elektromos meghajtást helyezi előtérbe. Hibrid (Hybrid) üzemmódban az optimális kényelem, teljesítmény és üzemanyag-fogyasztás érdekében az elektromotor és a benzinmotor is működik, míg a teljesítményre optimalizált (Power) üzemmódban a maximális teljesítmény elérése a cél. Az AWD üzemmód aktiválja az állandó összkerékhajtást, ami síkos úton fokozza a tapadást. Ha pedig különösen rossz utakon, 40 km/h-nál lassabban autózik, bekapcsolhatja a Terep üzemmódot, amely nehéz körülmények között megkönnyíti a vezetést.
A karosszéria középvonalában elhelyezett kompakt akkumulátor sem az utastérből, sem a csomagtérből nem vesz el helyet, és az autó kiegyensúlyozott viselkedéséhez is hozzájárul.
Az alacsony belső súrlódású motortechnológia, az innovatív motorvezérlő rendszer, a közös nyomócsöves közvetlen üzemanyag-befecskendezés, a kompresszor és a turbótechnológia együtt minden sebességfokozatnál megfelelő motorteljesítményt nyújtanak. A kompresszor nagyobb forgatónyomatékot biztosít alacsony fordulatszámon a jobb reagáláshoz, míg a turbótechnológia főleg nagyobb fordulatszámnál fokozza a teljesítményt.
A motor kis tömege is hozzájárul a kitűnő kezelhetőséghez, a Stop/Start technológia és az Eco funkció pedig úgy koordinálja a motor és a klíma működését, hogy még alacsonyabb legyen a fogyasztás és a szén-dioxid kibocsátás.
A vezetési módok mellett a hajtáslánc jellemzői is könnyen az egyéni preferenciákhoz igazíthatók – kényelmi (Comfort), gazdaságos (Eco), dinamikus (Dynamic) és egyéni (Individual) mód.
Az alacsony belső súrlódás, az innovatív motorvezérlés, a közös nyomócsöves üzemanyag-befecskendezés és a korszerű turbó-technológia révén ez a motor a teljesítmény és a hatékonyság terén is a maximumot nyújtja. A napi vezetés során a turbó különösen alacsony és közepes motorsebességnél reagál jól.
A motor kis tömege is hozzájárul a kitűnő kezelhetőséghez, a Stop/Start technológia és az Eco funkció pedig úgy koordinálja a motor és a klíma működését, hogy még alacsonyabb legyen a fogyasztás és a szén-dioxid kibocsátás.
A vezetési módok mellett a hajtáslánc jellemzői is könnyen az egyéni preferenciákhoz igazíthatók – kényelmi (Comfort), gazdaságos (Eco), dinamikus (Dynamic) és egyéni (Individual) mód.
Az új motorok kiemelkedő hatékonyságának titka többek között az alacsony belső súrlódásban, az innovatív motorvezérlésben és a modern ikerturbó-technológiában keresendő. Az egyes hengerek üzemanyagigényét pontosan kiszámító i-Art technológiával a motor egyenletesebben működik és kevesebb üzemanyagot használ. A kis sebességről azonnal gyorsító, forradalmi PowerPulse abban a pillanatban aktiválja a turbófeltöltőt, hogy a sofőr a gázpedálra lép.
A motor kis tömege is hozzájárul a kitűnő kezelhetőséghez, a Stop/Start technológia és az ECO funkció pedig úgy koordinálja a motor és a klíma működését, hogy még alacsonyabb legyen a fogyasztás és a szén-dioxid kibocsátás.
A vezetési módok mellett a hajtáslánc jellemzői is könnyen az egyéni preferenciákhoz igazíthatók – kényelmi (Comfort), gazdaságos (Eco), dinamikus (Dynamic) és egyéni (Individual) mód.
A hajtáslánc hatékonysága és kifinomultsága folytán tökéletes választás céges autónak. Az alacsony belső súrlódás, az innovatív motorvezérlés és a modern ikerturbó-technológia még élvezetesebbé teszi a vezetést, anélkül, hogy ez a hatékonyság rovására menne. Az egyes hengerek üzemanyagigényét pontosan kiszámító i-Art technológiával a motor egyenletesebben működik és kevesebb üzemanyagot használ.
A motor kis tömege is hozzájárul a kitűnő kezelhetőséghez, a Stop/Start technológia és az Eco funkció pedig úgy koordinálja a motor és a klíma működését, hogy még alacsonyabb legyen a fogyasztás és a szén-dioxid kibocsátás.
A vezetési mód választó kapcsolóval egyéni preferenciáihoz igazíthatja a hajtáslánc jellemzőit. Kényelmi (Comfort), gazdaságos (Eco), dinamikus (Dynamic) és terep (Off-road) mód közül választhat.
A D4 AWD modellváltozat hatfokozatú kézi vagy nyolcfokozatú Geartronic™ automata váltóval rendelhető.
Az első kerekek dupla alumínium lengőkaros felfüggesztése tökéletesen kiegyensúlyozott úttartást és kormányzási jellemzőket biztosít. A hátsó integral link felfüggesztés és a keresztben elhelyezett kompozit laprugó a kényelmes rugózás mellett is kiváló vezethetőséget eredményez, kanyarodáskor pedig segít elkerülni a túl- és az alulkormányozottságot is.
A nyomatékvektor számításon alapuló kanyarstabilitás-fokozó rendszer nagy sebességű kanyarodáskor fokozza a kerekek tapadását, csökkenti az alulkormányozottságot és erőteljesebb gyorsítást tesz lehetővé, ami szintén hozzájárul a még dinamikusabb vezetési élményhez. A rendszer fékezi a belső hajtott kereket, ha az kanyarodás során kezdi elveszíteni tapadását, és az itt felszabaduló teljesítményt a külső keréknek adja le. Egy másik innovatív technológia az alulkormányozottságot csökkentő rendszer (UCL), amely az autó kanyarbeli viselkedésének kiegyensúlyozásával segíti a stabilabb és dinamikusabb kanyarodást. Ha pedig még inkább kezébe kívánja venni az irányítást, válassza a Sport üzemmódot, amely kiiktatja a nyomatékcsökkentő funkciót, és megengedi a hátsó kerekek bizonyos mértékű kipörgését is.
A hatalmas panorámatetőn át az egész belsőt elárasztja a fény.
Autóink utasterét ugyanolyan szempontok szerint tervezzük, mintha egy lakás nappaliját kellene berendeznünk. Minőségi anyagok, intelligens térkihasználás és a legapróbb részletekre is kiterjedő figyelem: ezek a Volvók belső terének fő jellemzői. És persze a vonzó és barátságos környezet, amely a vezető és az utasok számára is kellemessé és pihentetővé teszi az autózást. Mert az XC60 tervezésekor fontos szempont volt, hogy mindenki egyformán részesüljön a kényelemből, a térből, a fényből és a praktikus részletekből, bárhol üljön is az autóban. Üdvözöljük a béke és a nyugalom szigetén!
Az élmény a kivételesen kényelmes ülésekkel kezdődik. A Volvo régóta híres a testet kiválóan megtámasztó, ugyanakkor hosszú úton is maximális kényelmet nyújtó üléseiről, és az XC60-ban még magasabbra állították a mércét. Az első ülésekbe négy irányban elektromosan állítható gerinctámaszt építenek, és opcióként az üléspárna és a háttámla is elektromosan állítható, és opcióként elektromosan kihúzható comb- és oldaltámaszt is rendelhet.
Akárcsak egy lakásban, az utastérben is nagy jelentőséggel bír a természetes fény. A hátsó ülések fölé húzódó hatalmas panorámatetőn át az egész belsőt elárasztja a fény, és a szabad ég látványa egyben levegősebbé is teszi az utasteret. A tető első része nyitható, a tűző nap ellen pedig elektromosan kihúzható roló véd.
Az alig néhány kapcsolót tartalmazó műszerfal a svéd dizájn letisztultságát tükrözi, a kiváló helykihasználásra pedig jó példa a hátsó ülések alatti két tárolórekesz, amelyekben elrejthető az utasok tabletje vagy telefonja.
A hosszú lábú utasok különösen nagyra fogják értékelni, hogy az elektromosan állítható üléshosszabbító-párnák kényelmesen megtámasztják a combot. Az egyszerű vezérléssel könnyen beállító hosszabbítópárnák extra szélesek, így a láb pozíciójától függetlenül kényelmes alátámasztást biztosítanak. Hideg időben a kényelmet fokozza, hogy az ülésekhez hasonlóan ezek a párnák is elektromosan fűthetők.
Mindig vigyáz Önre
Az IntelliSafe vezetőt támogató rendszerek mindig készenlétben állnak. A frontális ütközést elkerülő rendszer akkor lép működésbe, ha autója – a haladási sávot elhagyva – egy szembejövő jármű elé kerül. Ilyenkor az elektronika visszakormányozza az autót a saját sávjába. Az útelhagyást megakadályozó rendszer pedig ellenkormányozással, és ha szükséges, fékezéssel is segít megakadályozni, hogy az autó leszaladjon a szilárd útburkolatról.
A vezető kormánymozdulatait monitorozó elalvásra figyelmeztető rendszer felismeri a fáradtság vagy figyelmetlenség jeleit, és jelzi a vezetőnek, hogy ideje pihenőt tartani. A közlekedési jelzőtábla felismerő rendszer a műszerfal kijelzőjén jeleníti meg a fontos jelzőtáblákat, ezzel is emlékeztetve a vezetőt az adott útszakaszon érvényes korlátozásokra.
Természetesen nem minden helyzetben lehet elkerülni az ütközést – ezért a következmények enyhítése is létfontosságú feladat. Ennek egyik leghatékonyabb eszköze a hárompontos biztonsági öv, amely több mint öt évtizeddel ezelőtt a Volvo találmánya volt. A biztonsági fejlesztések azóta is folynak: az egyik legújabb innovációnk a függőleges erőket felemésztő ülés, amely kemény földet éréskor védi az utas gerincét a sérülésektől.
Ezek a modern biztonsági technológiák nemcsak az Ön és utasai, hanem a többi közlekedő számára is biztonságosabbá teszik az utazást.
Megjegyzés: Az autó irányításáért és a megfelelő követési távolság és sebesség fenntartásáért mindenkor, még a Pilot Assist használata esetén is a sofőr felel. Pilot Assist és a hozzá hasonló félautomata vezetési asszisztensek csak korlátozott mértékben képesek gyorsítani, fékezni, illetve kormányozni az autót.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Megjegyzés: Figyelem! A követési távolságra figyelmeztetés csupán egy vezetőt támogató rendszer. A biztonságos közlekedés – és ezen belül a helyes követési távolság tartása – mindenkor a vezető személyes felelőssége.
A nyomatékvektor számításon alapuló kanyarstabilitás-fokozó rendszer nagy sebességű kanyarodáskor fokozza a kerekek tapadását, csökkenti az alulkormányozottságot és erőteljesebb gyorsítást tesz lehetővé, ami szintén hozzájárul a még dinamikusabb vezetési élményhez. A rendszer fékezi a belső hajtott kereket, ha az kanyarodás során kezdi elveszíteni tapadását, és az itt felszabaduló teljesítményt a külső keréknek adja le. Egy másik innovatív technológia az alulkormányozottságot csökkentő rendszer (UCL), amely az autó kanyarbeli viselkedésének kiegyensúlyozásával segíti a stabilabb és dinamikusabb kanyarodást. Ha pedig még inkább kezébe kívánja venni az irányítást, válassza a Sport üzemmódot, amely kiiktatja a nyomatékcsökkentő funkciót, és megengedi a hátsó kerekek bizonyos mértékű kipörgését is.
A csomagtérajtó belső felére praktikusan felrögzített elakadásjelző háromszög könnyen hozzáférhető. A háromszög könnyen összecsukható, és saját tokjában tárolható.
Megjegyzés: Figyelem! A fentiek csupán a vezetőt támogató rendszerek. A biztonságos közlekedés mindenkor a vezető személyes felelőssége.
Ez az opció magában foglalja az első ködlámpákat is, amelyek köd vagy erősen csapadékos időjárás esetén javítják a látási viszonyokat. Kis sebességű manőverezés vagy sötétben való tolatás esetén 15 fokkal felfelé fordulnak kormányzáskor, megvilágítva az autó közvetlen környezetét. A Volvo különleges formatervét is jól kiegészítik. Az összes modellváltozatnál beletartoznak a Full LED fényszórók csomagjába – kivéve a T8 Twin Engine AWD.on modellt.
Még mielőtt beszállna autójába, okostelefonjáról távolról beindíthatja a motort vagy az állóhelyzeti fűtést, és előre lehűtheti vagy bemelegítheti az utasteret. A Volvo On Call emellett azt is lehetővé teszi, hogy személyes naptárjából a navigációs rendszerbe importálja megbeszélései helyszínét. Az üzleti utak kényelmesen követhetők, és vezetési napló formájában elmenthetők.
Ha lapos a gumi, hiba vagy vészhelyzet lép fel, a vezető egyetlen gombnyomással segítséget kérhet. A légzsák kioldása, vagy a biztonságiöv-előfeszítők aktiválódása esetén a rendszer automatikusan riasztja a Volvo On Call szervizközpontot. A Volvo On Call a betörési kísérletről is riasztást küld, és lehetővé teszi az autó műholdas követését.
A Volvo On Call emellett stabil internetcsatlakozást biztosít az autó tetőantennáján keresztül, és wifi-hotspottá alakítja a Volvót a benne ülők számára.
A hangvezérelhető Volvo On Call alkalmazás okostelefonra, iPad-re és hordható eszközökre (pl. Apple Watch, Android Wear és Microsoft Band 2) is letölthető. Windows 10-alapú PC-n és táblagépen is használható, kompatibilis a Flic gombokkal.
Magyarországon nem elérhető funkció.
Összegyűjtöttük a modellről írt leghasznosabb teszteket,
hogy Önnek már ne kelljen!
A korábbi előzetesek alapján azt gondoltuk, a harmadik Volvón már unalmasan hatnak majd a korábbról jól ismert részletek, mégsem így lett. Az XC60-ast az arányai jól megkülönböztetik a 90-es sorozattól.
Új biztonsági fejlesztés a kormány beavatkozásával az akadályt kikerülő rendszer. Akkor aktív, ha az automatikus vészfékezés nem elég egy ütközés elkerüléséhez. Ha jól értettem a jelenleg elérhető szűkszavú leírást, az újítás nem visz át magától a szomszédos sávba, hanem a kormányerőket módosítja úgy, hogy a vezetőnek könnyebb legyen a számítógép szerint helyes, mint a rossz irányba kormányoznia. A rendszer 50-100 km/óra közötti sebességnél aktív.