Egy komoly versenytárs. Alapfelszereltségnek könnyűsúlyú Marchesini kerekek, Brembo első féknyereg és Winter Test színváltozat. Gyere közelebb, hogy megcsodálhasd a módosított hengerfejet, dugattyúházat és a gyors áttételű váltót. Ha hív a pálya, a Ninja ZX-10RR hallgat rá.
Számos változtatásnak köszönhető a teljesítmény, valamint a megbízhatóság javulása – ezek a Kawasaki versenycsapat visszajelzések alapján elvégzett változtatások, melyek a Superbike Világbajnokságról érkeztek, ahol a Ninja ZX-10RR bevezetésre került mint versenygép.
A versenyzésre optimalizált hengerfej biztosítja a tökéletes égést és a szelepek nyitási magasságát. A megerősített, nagy merevségű fogantyúház növeli a versenykész motor megbízhatóságát és teljesítményét.
A szelepemelők – a Kawasaki WSB versenyről származó visszajelzések alapján – magas koptatóterhelésű (DLC) szénborítást kaptak, ami elősegíti a motor működését közép- és hosszú távon, növeli a teljesítményét, és csökkenti a mechanikai veszteséget a versenykész motoroknál.
A 7 küllős, kovácsolt, alumínium keréktárcsák a Marchesinivel közös fejlesztés eredményei, melyek biztosítják a könnyebb irányíthatóságot – különösen irányváltás közben. Biztosítják a megfelelő merevség és a jelentősen lecsökkentett tehetetlenségi nyomaték egyensúlyát.
Ezen kívül a Ninja ZX-10RR kompatibilis Pirelli Diablo Supercosa SP gumikkal is. A nagyteljesítményű gumiabroncsok nagyban hozzájárulnak a gyorsabb köridőkhöz.
A vésett „RR” logó segít megkülönböztetni a Ninja ZX-10RR-t, és a slusszkulcsot is különlegessé teszi.
Ahhoz, hogy a Ninja ZX-10RR együléses specifikációja működjön az új gumikkal és kerekekkel, az első és hátsó felfüggesztés beállításai módosultak, biztosítva a zökkenőmentes súlyátvitelt gyorsítás és lassítás közben. A fékezésnél fellépő bólintó mozgás jelentős mértékben csökkent, így a motor féktávon nyugodtabban viselkedik. A felfüggesztési beállításokon kívül a motor új Pirelli gumikkal történő kiegészítésével gyorsabb köridők érhetők el.
A felújított Kawasaki gyorsváltó rendszer lehetővé teszi a fel- és leváltást kuplung nélkül, ami versenykész teljesítményt eredményez. A hatékony sportmotorozáshoz tervezték, de az utcán is használható magas fordulatszámon.