Strapabíró. Az új, állítható felfüggesztéstől kezdve a gondosan átgondolt vezetési pozíción át az elektronikus segédeszközökig, amelyeket szükség esetén kikapcsolhat, ez egy olyan motorkerékpár, amely bármilyen terepen képes megbirkózni. A versenytársaknál könnyebb és nyomatékra hangolt motorral ez a mindenhová elvihető, bármit megtehet motorkerékpár megtestesíti a kétkerekű élet szellemét és a mindannyiunkban rejlő kalandvágyat.
A Ténéré 700 modellt a Yamaha díjnyertes 690 köbcentiméteres CP2 motorja hajtja, amelyet kifejezetten ehhez a modellhez hangoltunk. Az YCC-T elektronikus fojtószeleppel felszerelt 2025-ös Ténéré 700 olyan funkciócsomagot vezet be, amely minden körülményhez igazítja a vezetési élményt, beleértve a két menetmódot, a Sportot és az Explorert, lehetőséget adva arra, hogy kiválassza a legjobb teljesítmény- és nyomatékjellemzőket a vezetési igényeinek megfelelően. Az ABS és a TCS ki is kapcsolható a teljes irányítás érdekében, ami különösen hasznos burkolatlan felületeken. Egyetlen más kalandmotor sem biztosítja az erő és az irányítás ilyen holisztikus egyensúlyát; Egy rally versenyekből származó gép, amelyet arra terveztek, hogy bármit elviseljen, amit rádobnak.
A Ténéré 700 legújabb, strapabíró acélváza robusztus, továbbfejlesztett kialakítású, és úgy tervezték, hogy ellenőrzött és magával ragadó utazást biztosítson a legkülönfélébb környezetekben. Az állítható magas felfüggesztés és a nagyméretű küllős kerekek hozzájárulnak a nagy hasmagassághoz és a tekintélyt parancsoló vezetési pozícióhoz, amely az úton és a terepen egyaránt előtérbe kerül, akár álló, akár ülőhelyzetet választ. A feltűnő könnyű karosszériát úgy terveztük, hogy megvédjen a legrosszabb időjárási viszontagságoktól, míg az átfogó 6,3"-os TFT műszerfal egy pillantásra biztosítja az összes fontos információt, amire szükséged van.
A képek illusztrációk. A feltüntetett ár 2025.augusztus 1-től visszavonásig vagy a készlet erejéig érvényes. Az esetleges elírásokért nem vállalunk felelősséget, a változtatás jogát az Ivanics Csoport minden téren fenntartja. További kérdés esetén érdeklődjön kollégáinknál.
A legújabb EU5+ 690 ccm-es, négyütemű CP2 motor A legújabb Ténéré 700-as modellben a kritikusok által elismert CP2 motor az YCC-T elektronikus gázkar átvételének előnyeit élvezheted, amely számos új funkciót és javított nyomatékgörbét tesz lehetővé. Az új légbeömlő és a simább fokozatváltás a frissítések közé tartozik, míg kívülről az új tengelykapcsoló-fedél nagyobb lábteret biztosít ülő és álló helyzetben egyaránt. |
|
Új, rallyból származó fényszóró- és karosszéria-kialakítás Az új fényszóró- és karosszériakialakítás a Yamaha raliöröksége előtt tiszteleg. A profil klasszikus Ténéré, elöl magas és függőleges, míg hátul alacsony és könnyű. Mindegyik panelt gondosan úgy terveztük, hogy a tömeg minimális legyen, míg az ikonikus négy LED-es fényszórót is átterveztük, hogy friss és agresszív megjelenést kínáljon, miközben jobb megvilágítást nyújt az éjszakai motorozás során. |
Vékony és kompakt test, lapos üléssel és újratervezett üzemanyagtartállyal A Ténéré 700-at gondosan frissítették, hogy még nagyobb mozgékonyságot kínáljon terepen való motorozás közben. Az új üzemanyagtartály előrébb került, és az üzemanyagtartály kupakja alacsonyabbra került a jobb súlyelosztás érdekében, míg a forma keskenyebb, hogy jobb térdfogást biztosítson a maximális irányíthatóság érdekében bármilyen felületen. Ezt egy új, lapos, rally stílusú ülés egészíti ki, amely keskeny és megkönnyíti a súly mozgatását. |
|
Kettős bölcsőt formázó acél csőváz A Yamaha rally raid programjában jól bevált strapabíró, dupla bölcsővel ellátott acélcső váz ötvözi az erőt a könnyű súllyal. A rövid tengelytáv és a keskeny nyomtáv kombinációja agilis motorkerékpárt eredményez, amely rengeteg mozgásteret biztosít, miközben a magas felfüggesztés 240 mm-es hasmagasságot tesz lehetővé a nehéz terepek leküzdéséhez. |
Továbbfejlesztett, teljesen állítható felfüggesztés A Ténéré 700 magas tartását és 240 mm-es hasmagasságát kiváló minőségű, hosszú rugóútú felfüggesztés biztosítja. A 43 mm-es, hajlításálló első villák mostantól teljesen állíthatóak, és 2025-re új előfeszítés-beállítót kaptak. A hátsó egy frissített, teljesen állítható hátsó lengéscsillapítót kap, külső tartályos (piggyback) kialakítással, amelyet úgy terveztünk, hogy tökéletes harmóniában működjön az első felfüggesztéssel, és fokozza a teljesítményt még a legkimerítőbb körülmények között is. Megjegyzés: A süllyesztett változat speciális első és hátsó felfüggesztési rendszereket alkalmaz, különböző specifikációkkal. |
|
Elektronikus gázkar és menetmódok Az YCC-T kétféle vezetési módot tesz lehetővé, így kiválaszthatod a vezetési stílusodnak leginkább megfelelő gázkarakterisztikát. A Sport adja a legélesebb gázreakciót, míg az Explorer egyenletesebb teljesítmény leadást biztosít. |
Kapcsolható ABS és TCS egyetlen gombnyomásra A terepen való vezetés során a tökéletes irányítást biztosító ABS és a kipörgésgátló is egyetlen gombnyomással teljesen kikapcsolható. Az ABS három beállítással rendelkezik, amelyek a műszerfalon elhelyezett dedikált gombbal vagy az új kapcsolóberendezéssel a TFT műszerfal menüjében választhatók ki. A teljesen be- és kikapcsolt ABS mellett az ABS csak a hátsó keréknél is kikapcsolható, így laza talajon a hátsó féket és a gázt használhatod a kormányzáshoz, miközben elöl továbbra is élvezheted az ABS előnyeit. |
|
6,3 hüvelykes színes TFT csatlakozási lehetőségekkel és navigációval A nagyméretű, 6,3'' méretű színes TFT kijelző kiemeli a Ténéré 700 prémium kialakítását, és két különböző témaválasztással rendelkezik, így úgy összpontosíthatsz az információkra, míg az okostelefon-csatlakozás számos funkciót tesz lehetővé, beleértve a telefonhívások, a zene és a MyRide alkalmazáson keresztüli részletes navigáció integrálását. Az USB-C töltőport szintén alapfelszereltség. |
Küllős, 21 colos/18 colos felnik Csakúgy, mint a Yamaha gyári rally versenymotorjai, a Ténéré 700 is 21 colos első és 18 colos hátsó kerékkel van felszerelve, amelyek ötvözik a kis súlyt a hatalmas erővel és a kiemelkedő ütésállósággal. A magas szintű tapadás és tartósság érdekében a földúton és az utcán ezek a küllős alumínium kerekek Pirelli Scorpion Rally STR gumiabroncsokkal vannak felszerelve. |
|
Terepre fókuszált alkatrészek A részletek számítanak a 2025-ös Ténéré 700-on. A megvásárolható legstrapabíróbb kalandmotorként az alkatrészeket továbbfejlesztették, hogy javítsák a terepjáró használhatóságát anélkül, hogy veszélyeztetnék az aszfalton nyújtott teljesítményt. A nagyobb lábtartók és az egyrészes rally stílusú ülés segítik a vezető irányítását a laza felületeken, míg az átdolgozott oldalsó állványkapcsoló, a masszív kézvédők és a motorvédő további védelmet nyújtanak az elkerülhetetlen ütésekkel és döccenésekkel szemben. |
Új intuitív kapcsolóberendezés A könnyű kezelhetőség érdekében ergonomikusan kialakított és mostantól ötirányú joystickkal ellátott új kapcsolóegységek több funkciót kínálnak, mint az előző generációs Ténéré 700, így a számos funkció közötti görgetés egyszerű és intuitív. Az irányjelzők is frissültek, a bal oldali kapcsolóberendezést új funkciókkal egészítették ki: három villogó jelzés vagy folyamatos jelzőfény automatikus törléssel. |
|
Gyárilag csökkentett változat kapható A Ténéré 700 könnyebben hozzáférhető, alacsonyabb ülésmagasságú változattal érkezik, amely közvetlenül a gyárból szerezhető be. A 20 mm-rel kisebb kerékúttal elöl és hátul, valamint a rövidített támasztékkal ez a változat 860 mm-es ülésmagassággal rendelkezik, és megtartja a parancsoló üléspozíciót, miközben megnyitja a Ténéré élményt azok számára, akik az alacsonyabb ülésmagasságot részesítik előnyben. Ez a változat kompressziós és nyomás- és lengéscsillapítású első villákkal rendelkezik (az előfeszítés beállítását nem tartalmazza), valamint a 2024-es Ténéré 700 Explore-ból származó, teljesen állítható hátsó lengéscsillapító és függesztő konfigurációval a megbízható teljesítményért, amit a motorosok értékelnek. |
Motor |
|
Motor típusa |
4 ütemű, 2 hengeres, Folyadékhűtéses, DOHC, 4 szelepes |
Lökettérfogat |
689 cm³ |
Furat x löket |
80,0 x 68,6 mm |
Kompresszióviszony |
11,5 : 1 |
Maximális teljesítmény |
54,0 kW (73,4 LE) @ 9000 ford./perc |
Csökkentett teljesítmény |
35,0 kW (47,6 LE) @ 8000 ford./perc |
Maximális nyomaték |
68,0 Nm @ 6.500 ford./perc |
Kenési rendszer |
Nedves karter |
Kuplung típusa |
Olajban futó, Többtárcsás |
Gyújtás |
TCI |
Indítás |
Elektromos |
Váltó |
Állandó áttételű, 6 sebességes |
Kihajtás |
Láncos |
Üzemanyag-fogyasztás |
4,3 l / 100 km |
CO₂ kibocsátás |
N/A |
Karburátor |
Elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
Alváz |
|
Váz |
Kettős bölcső, acélcső |
Villaszög |
27º |
Utánfutás |
105 mm |
Első felfüggesztés |
Fordított teleszkópvilla, Ø 43 mm |
Hátsó felfüggesztés |
Karos felfüggesztés, lengőkaros |
Első rugóút |
Standard: 210 mm; Low: 190 mm |
Hátsó rugóút |
Standard: 200 mm; Low: 180 mm |
Első fék |
Hidraulikus kéttárcsás, Ø 282 mm |
Hátsó fék |
Hidraulikus egytárcsás, Ø 245 mm |
Első gumi |
90/90-21 M/C 54V |
Hátsó gumi |
150/70 R 18 M/C 70V |
Méretek |
|
Teljes hossz |
Standard: 2.370 mm; Low: 2.350 mm |
Teljes szélesség |
935 mm |
Teljes magasság |
Standard: 1.455 mm; Low: 1.440 mm |
Ülésmagasság |
Standard: 875 mm; Low: 860 mm |
Tengelytáv |
1.595 mm |
Minimális hasmagasság |
Standard: 240 mm; Low: 225 mm |
Feltöltött tömeg |
208 kg |
Üzemanyagtank kapacitása |
16,0 l |
Olajtank kapacitása |
3 l |
Kijelző és kapcsolódás |
|
Kijelző típusa |
TFT |
Kijelző mérete |
6,3 hüvelyk |
Okostelefon kapcsolat |
MyRide |
Adaptív tempomat |
Nem |
Navigáció a kijelzőn |
MyRide turn-by-turn |
Vegye fel a kapcsolatot velünk és mi segítünk Önnek kiválasztani a legalkalmasabb járművet!