A NEO's Dual Battery az okos lépés azon motorosok számára, akik akár 68 km-es*, megnövelt hatótávolságra vágynak. A felhajtható ülés alatt található két hordozható lítium-ion akkumulátor úgy van kialakítva, hogy 10 000 km / 2 évig magas szintű hatékonyságot tartson fenn - és a robogó alatt is feltölthető, vagy könnyen kivehető és feltölthető az irodában vagy otthon.
*WMTC 1. osztályban tesztelt STD üzemmódban, teljesen feltöltött akkumulátorral, 25°C-os hőmérsékleten. A NEO's Dual Battery az okos lépés azon motorosok számára, akik akár 68 km-es*, megnövelt hatótávolságra vágynak.
A Yamaha már három évtizede fejleszt és gyárt elektromos járműveket – emellett a kiváló minőségű robogók egyik legelismertebb gyártója a világon –, így biztos lehetsz benne, hogy a stílusos NEO’s vonzó dizájnnal, a legújabb technológiákkal és első osztályú megbízhatósággal érkezik.
A kényelmes, fürge és könnyen vezethető, újgenerációs Yamaha robogót lítium-ion akkumulátor és elektromos kerékagy-motor hajtja, amely erős, jól gyorsul, jól kezelhető, ráadásul zéró károsanyag-kibocsátású és rendkívül csendes. NEO’s: Közlekedj okosan.
![]() |
Megnövelt motorozási hatótávolságA NEO Dupla Akkumulátoros modellje megnövelt hatótávolságot biztosít a nagyobb távolságú városi ingázáshoz. A két hordozható 50,4 V/19,2 Ah lítium-ion akkumulátorral, amelyek a robogóra felszerelve tölthetők, vagy könnyen eltávolíthatók és feltölthetők otthonában vagy irodájában, a NEO kettős akkumulátora akár 68 km-es hatótávolságot is biztosít*. |
![]() |
Sima, csendes és hatékony elektromos motorAz egyszerű, stílusos és könnyen kezelhető elektromos NEO’s robogóval gyökeresen átformálhatod városi életmódodat és közlekedésedet, és minden utad simább, egyszerűbb és élvezetesebb lehet! A NEO’s egyesíti az elismert Yamaha minőséget az alacsony üzemeltetési költségekkel és az elektromos hajtás előnyeivel. |
![]() |
Közvetlen meghajtású, elektromos kerékagy-motorA NEO’s maximális hatékonyságáról a legújabb generációs, léghűtéses, kefe nélküli, a hátsó kerékagyba integrált, elektromos motor, a Yamaha YIPU (Integrated Power Unit) gondoskodik. A kompakt és közvetlen meghajtású kialakításnak köszönhetően nincs szükség fogaskerekekre vagy szíjakra, ami rendkívül sima futást, erős gyorsulást és nagyon csendes működést biztosít. |
![]() |
Lendületes és jól szabályozható gyorsulásA NEO’s nyergében már az első gázadásnál érezni fogod az erőleadás simaságát és precíz adagolhatóságát minden sebességnél. A Yamaha különös gondot fordított a gázkar kialakítására és sima működésére, hogy magabiztos érzést nyújtson álló helyzetből való elinduláskor és lassú forgalomban való haladáskor – ennek köszönhetően az elektromos NEO’s ideális választás lehet minden motoros számára. |
![]() |
Univerzális és ideális üléspozíció, testmérettől és tapasztalattól függetlenülA kényelmes és felegyenesedett üléspozíciót kínáló, újgenerációs, elektromos NEO’s ideális motor kortól, testmérettől és tapasztalattól függetlenül mindenki számára, akik az autó és a tömegközlekedés helyett felelős és elérhető alternatívát keresnek. Az egyszerű, váltó nélküli „twist-and-go” rendszernek, teljesítményének, mozgékonyságának és kényelmének köszönhetően ez a legokosabb választás a nulla károsanyag-kibocsátású városi mobilitás terén. |
![]() |
Választható üzemmódokA NEO’s két menetmódot kínál, amelyek a különböző körülményeknek és egyéni preferenciáknak megfelelően választhatók. Az STD üzemmód általános közúti használatra készült, és a legnagyobb teljesítményt nyújtja, míg az ECO üzemmód csökkenti az akkumulátor fogyasztását, és hosszabb utakra ideális, mivel a hatótávolság így 38.5km* – az üzemmódok között menet közben is könnyen válthatunk. (*Yamaha kutatás. A hatótáv a helyszíntől, vezetési stílustól és az akkumulátor állapotától függően eltérő lehet.) |
![]() |
Rendkívül csendes működésA NEO’s számos előnyt kínál, többek közt alacsony üzemeltetési költségeket, egyszerű használatot, és gondtalan közlekedést az európai városok egyre növekvő számú, ultra-alacsony és zéró kibocsátású zónáiban. A Yamaha új elektromos robogója jelenleg az egyik legcsendesebb közlekedési eszköz. A hivatalos mérések során hangereje, 7 méterről mérve mindössze 55 dB volt – míg az 50 köbcentis, belső égésű motorral szerelt kivitelnél 71 dB-t mértek. |
![]() |
Egyszerű, kompakt és univerzális stílusAz eredeti, belsőégésű motorral hajtott NEO’s formanyelve által inspirált design lágy, lekerekített formákra épít, és a NEO’s-nak intelligens, sportos és egyedi megjelenést kölcsönöz, amely mindenhol megállja a helyét. A letisztult vonalak és a minimális első és hátsó túlnyúlás kiemeli a nulla kibocsátású robogó kompaktságát. A nagyméretű taposórész oldalt gumiborítást kapott, amely véd a kisebb ütések és karcolások ellen. |
![]() |
Csatlakoztatás a Yamaha MyRide alkalmazáson keresztülA NEO’s nyergében ülve, vezetés közben is könnyen tarthatod a kapcsolatot másokkal, csak az ingyenes Yamaha MyRide alkalmazást kell letöltened a telefonodra, és párosítani a robogóval. Az LCD kijelzőn láthatod a telefonra érkező hívásokról és üzenetekről szóló értesítéseket, az alkalmazással megnézheted a robogóra vonatkozó adatokat a telefonodon, és megoszthatod képeidet és utazási információidat más MyRide felhasználókkal. |
![]() |
Jet sisakot befogató tároló az ülés alattEgy akkumulátor esetén, az ülés alatti, 27 literes tárolóba egy jet sisak, vagy cipő és tornafelszerelés is befér. Ha a második, opcionális akkumulátort is beszereled, még akkor is marad elég hely egy esőruha vagy más személyes tárgyak számára. |
![]() |
Stílusos és jól leolvasható LCD kijelzőA kompakt LCD-kijelző folyamatosan, számos információval látja el a motorost. Látható például az elsődleges és az opcionális, második akkumulátor töltöttségi szintje, valamint a bejövő telefonhívásokra és üzenetekre való figyelmeztetés. A RUN felirat világít, ha a NEO’s készen áll az indulásra – és egy teknősbéka ikon jelzi, ha az akkumulátor üzemidejének megőrzése érdekében a teljesítmény korlátozott. |
![]() |
Smart Key kulcsnélküli rendszerA kulcs nélküli Yamaha Smart Key rendszerrel eggyel kevesebb dologra kell figyelned, ha sietve indulnál. Elég, ha az intelligens kulcs a zsebedben vagy táskádban van, és máris indíthatod a NEO’s-t. |
![]() |
Teljes LED világításAz eredeti, belsőégésű motorral hajtott NEO’s formaterve által ihletett, ikerfényszórós LED erőteljes fényt ad, hogy láss és lássanak – a fehér fényszórógyűrűk pedig friss és modern megjelenést kölcsönöznek a NEO’s-nak. Az egy részből álló, hátsó LED lámpa és LED irányjelzők jól illeszkednek a robogó letisztult és kompakt vonalvezetéséhez. |
*TWMTC Class 1 -ban STD módban tesztelve, teljesen feltöltött akkumulátorral 25°C- os hőmérséklet mellett.
Elektromos motor típusa |
Gerjesztett, 3 fázisú szinkronizált motor |
Névleges teljesítmény |
2,3kW / 424 ford./perc |
Maximális teljesítmény |
2,5kW (3,4LE) / 400 ford./perc |
Maximális nyomaték |
136,0 Nm (13,9 kgfm) / 50 ford./perc |
Akkumulátor típusa |
Lítium-ion |
Akkumulátor feszültsége, kapacitása |
50,4V, 19,2Ah (5HR) |
A telepített akkumulátorcsomagok teljes száma |
2 |
Az akkumulátorcsomagok maximális száma |
2 |
Akkumulátorrögzítés |
Eltávolítható |
1. Akkumulátor Hatótávolság (WMTC Class 1) |
37 km |
1. Akkumulátor Hatótávolság, Eco mód |
38.5 km: A hatótáv a helyszíntől, vezetési stílustól és az akkumulátor állapotától függően eltérő lehet. |
1. és 2. Akkumulátor Hatótávolság |
68 km: A hatótáv a helyszíntől, vezetési stílustól és az akkumulátor állapotától függően eltérő lehet. |
Akkumulátor mérete |
360 mm (H) x 215 mm (SZ) x 105 mm (M) |
Akkumulátor súlya |
8,0 kg |
Energiafogyasztás (WMTC 1. osztály) |
31 Wh/km |
Töltő típusa |
Fali töltő 220VAC; kimenet 58,8V, 3A |
Töltési idő (0–100%) |
8 óra: A töltési idő a töltési körülményektől függően változhat |
Töltési idő (20–80%) |
4 óra: A töltési idő a használati körülményektől és az akkumulátor állapotától függően eltérő lehet. |
Váz |
Alsó váz |
Villaszög |
25°30′ |
Utánfutás |
84 mm |
Első felfüggesztés |
Teleszkópvilla |
Első rugóút |
90 mm |
Hátsó felfüggesztés |
Lengőkaros |
Hátsó rugóút |
80 mm |
Első fék |
Hidraulikus, egytárcsás fék |
Hátsó fék |
Mechanikus működtetésű, hátsó dobfék |
A féktárcsa átmérője (elöl) |
200 mm |
Első gumi |
110/70-13M/C (48P) tömlő nélküli |
Hátsó gumi |
130/70-13M/C (63P) tömlő nélküli |
Teljes hossz |
1875 mm |
Teljes szélesség |
695 mm |
Teljes magasság |
1120 mm |
Ülésmagasság |
795 mm |
Tengelytáv |
1305 mm |
Minimális hasmagasság |
135 mm |
Jármű súlya (akkumulátor nélkül) |
90 kg |