Az ikonikus Z900 név újjászületett. Egy csúcsminőségű, vezetőre koncentráló Supernaked, a telejsítmény és könnyű kezelhetőség elsőosztályú egyensúlyával. A készséges, jó gázreakciójú, 4-hengeres motort egy rácsos acélcső váz foglalja magába, miközben a stílusa és vezethetősége olyan kifinomult és nyers élvezetet nyújt, amit csak a Z vezetők érhetnek el. Kawasaki Z900, Finomított nyers erő.
Nem véletlenül választottuk a 900 cc kategória soros négyhengeresét; minden gázmarkolat mozdulatra metsző, egyenletes, lélegzetelállító gyorsulással válaszol. A motor annál izgalmasabbá válik, minél magasabb a fordulatszám, az egyenletes teljesítményleadása miatt rendkívül jól kezelhető. A könnyű váz ugyanezt a kettősséget biztosítja; fürge kezelhetőséget, igazi sportmotorozást, miközben a Z900 könnyű váza és alacsony ülésmagassága miatt rendkívül könnyen irányítható.
A Z900 agresszív Z Supernaked stílusa ötvözi a Sugomi dizájnelemeket az elegáns, összefüggő burkolatokkal és kompakt motorral. Szerelem első látásra.
Az első lámpától a hátsóig hullámzó forma, a motor körüli minimalista burkolatokkal felhívja a figyelmet a funkcionális szépség kidolgozottságára. Az összesűrített formák, a keskeny felépítés kihangsúlyozzák a gép könnyű, agilis kezelhetőségét és sportos teljesítményét.
Az egymásra épített műszerek könnyen olvashatók. Az analóg stílusú fordulatszámmérőt, melynek a közepén megtaláljuk a váltó fokozat visszajelzőt, egy nagyméretű, többfunkciós LCD kijelző fölé helyezték el. A fordulatszámmérőnek három, a vezető által kiválasztható kijelző módja van, ami jó vizuális kiegészítője a motorozási élménynek. A fordulatszámmérő számlapja és a karbon stílusú panel csúcsminőségű kidolgozásra utal.
Az agresszív Supernaked stílust hangsúlyozza a Z900 éles, "Z" formájú LED-es hátsó lámpája, miközben sportos megjelenést és erős Z identitást kölcsönöz a járműnek.
A nagyteljesítményű, 948 cm3-es, folyadékhútéses, 4-hengeres, soros motor gázreakciója rendkívüli, az erős közepes fordulatszámtartománytól a vörös tartományig húz.
A vezető további élvezetéhez hozzájárul a jellegzetes szívászaj, mely további gázadásra késztet. Az egyenletes teljesítményátadás miatt könnyű a kezelhetőség, mely kényelmet és magabiztosságot nyújt a vezető számára.
Az öntött hengerek jó egyensúlyt biztosítanak a kis súly és nagy merevség között. A nyitott felületű kialakítása további súlycsökkentést tesz lehetővé.
A légszűrőház formáját, süketszobában végzett, akusztikus tesztek eredményeképpen alakították ki. A Z900 szívás hangja tiszta és lágy. A hang frekvenciája a fordulatszámmal változik, ami hozzátesz a vezetési élményhez, különösen magas fordulatszámon. A légszűrőház belépő csatornái felfelé néznek, így a hang jobban hallható a vezető számára.
A Z900 alacsony súlyának (amit azonnal megérzünk, ha levesszük a motorkerékpárt a központi állványról) egyik kulcs eleme, a teljesen új váz, mely csak 13,5 kg súlyú és rendkívüli mértékben hozzájárul a jármű fürge és könnyed kezelhetőségéhez.
A széles, lapos kormány és a kényelmes, sportos üléshelyzet miatt, a vezető könnyedén kihasználhatja a sportos Z900 lehetőségeit az utcákon.
Az üléshelyzet kialakításánál ötvözték a kényelmet a könnyed irányíthatósággal, így a vezető sokféle motorozási helyzetben ugyanúgy élvezheti a motorozást.
A ø41 mm átmérőjű, fordított első villa kirugózási csillapítása és rugóelőfeszítése fokozatmentesen állítható. Az állítócsavarok a könnyen elérhető villaszárak tetején találhatók.
A hátsó lengéscsillapítót és az áttételt a lengővilla felett helyezték el. Ez az elrendezés hozzájárul a tömegközpontosításhoz, közben biztosítja, hogy a lengéscsillapító elég messze legyen a kipufogótól, így a teljesítményét nem befolyásolhatja a hő.