Ford Ranger már nettó 6 590 000 Ft Ft-tól, azonnali készletről az Ivanicsnál!
A részletekért keresse kollégáinkat személyesen, telefonon a +36-1-7766-500 számon, vagy akár online!
*Az ajánlat a Ford Range XL, dupla kabinos, 2.0TDCi 130LE 4x4 M6 modellre vonatkozik, bruttó ára 8 369 300 Ft. A tájékoztatás nem teljes körű, nem minősül ajánlattételnek, részletekről érdeklődjön kollégáinknál. A Ford Credit pénzügyi szolgáltatásait a Ford magyarországi hivatalos márkafinanszírozója, a Merkantil Bank Zrt. nyújtja. Az ajánlat 2021. április 1-jétől visszavonásig érvényes.
Áttekintés
Az új Ford Ranger
A Ford Ranger pick-up két dologról híres: bárhova elmegy és bármire képes.
Az új Ranger tervezési, funkcionális és műszaki fejlesztései egy célt szolgálnak: e hírnév öregbítését.
Közismert praktikusságához kiemelkedő teljesítmény, üzemanyag-hatékonyság és kiváló műszaki megoldások sora társul - és egy stílus, ami önmagáért beszél.
Masszív felépítés
Akár 1200 kg*-t bír el, akár 3500 kg**-t elvontat és akár 800 mm mély vízen is képes átgázolni - az új Ranger tényleg kőkemény lett.
Minden nap, akár a legmostohább körülmények között és a legkeményebb munkáknál is számíthat rá - anélkül, hogy a kivételes vezetési élményről le kellene mondania.
*A bruttó teherbírás függ a választott modelltől és a helyi piac aktuális kínálatától ** Maximális, vontatható, fékezett vontatmány esetén. 2,2 TDCi, 160LE, vagy 3,2 TDCI 200LE motorok estén, 4x4 meghajtás estén.
Rafkósabb, mint valaha
Hanggal és érintéssel is vezethető az új, 8 hüvelykes színes képernyővel felszerelt a Ford SYNC2*-nek köszönhetően. A már eleve jól felszerelt autó ütközés-veszélyre figyelmeztető Adaptív tempomatot, Sávtartó rendszert, Táblafelismerő és Vezetőfigyelmeztető rendszert is kapott.(A hangvezérlés jelenleg magyar nyelven nem elérhető)
Az Auto Start-Stop funkcióval és új differenciálmű áttételekkel továbbfejlesztett motor és váltó, valamint az új Elektromos szervokormány egyaránt hozzájárul a figyelemre méltó (akár 6,5 l / 100 km) üzemanyag-hatékonysághoz és CO2-kibocsátáshoz (182 g/km), így az új Ranger üzleti tevékenységhez, kikapcsolódáshoz és munkához is egyaránt ideális választás.
Vezetési élmény
Elegáns és kőkemény
A Ford Ranger régóta az egyik legterhelhetőbb pick-up a piacon.
Most még több zseniális technológiát kínál és tele van okos megoldásokkal.
Hanggal vezérelhető technológia
A Ford SYNC 2-ben egyszerű, magától értődő parancsok kimondásával és egy 8 hüvelykes színes érintőképernyőn keresztül is irányíthatja a zenelejátszót, telefonját, a navigációt és a klímaberendezést.
Ha kimondja, hogy „Éhes vagyok”*, megjelenik a helyi éttermek listája vagy a Michelin Guide, amellyel éttermet választhat és asztalt foglalhat. *A szolgáltatás magyar nyelven jelenleg nem elérhető.
Hotpotokon keresztül, USB-modem segítségével elérhető Wi-Fi kapcsolat is a rendelkezésére áll. Amennyiben balesetet szenved, a Ford Vészhelyzeti asszisztens automatikusan segítséget hívhat telefonon. Bizonyos feltételek mellett.
Adaptív sebességtartó automatika
Az Adaptív sebességtartó automatika folyamatosan tartja az Ön által kiválaszott sebességet.
Ha a beépített radarérzékelő járművet észlel Ön előtt, akkor lelassítja az autót az előre beállított távolság megtartásához. Amint szabad az út, a rendszer ismét felgyorsít a korábban megadott sebességre.
Az Ütközésre figyelmeztető rendszer mindig előre néz
Ez a rendszer figyelmeztetheti a vezetőt, ha az elöl haladó járművel való ütközés veszélyét észleli, így segíthet a baleset elkerülésében.* Az új Ranger elején elhelyezett radar érzékeli az azonos irányba lassabban haladó járműveket, és azok gyors közeledése esetén látható és hallható jelzést ad. A járművezetői reakció elmaradása és a másik jármű további közeledése esetén az új Ranger fokozza a fékrásegítés érzékenységét, így még enyhe fékezés esetén is automatikusan nagyobb fékerőt hoz létre a gyorsabb megállás érdekében.
*Ez a rendszer kiegészítő járművezetési segédrendszernek készült. Nem pótolja a járművezető figyelmét, ítélőképességét, és nem váltja ki a fékpedál használatát. Ez a rendszer automatikusan NEM kezdi el lefékezni a járművet. Ha a járművezető nem lép a fékpedálra, az ütközéshez vezethet.
Minden terephez alkalmazkodó, válaszható 4×4 összkerék-hajtás
4×2 normál utakon, 4×4 magas fokozat rosszabb minőségű utakon és földutakon, valamint a 4×4 alacsony fokozat igen nehéz terepen. Elektronikus menet közbeni váltás funkcióval a vezető haladás közben is válthat 4×2 és 4×4 fokozat között.
Modern rendszer a könnyebb sávtartásához
A Sávtartó automatika előre tekintő kamerát használ, hogy a véletlen sávelhagyást észlelje. A Sávelhagyásra figyelmeztető funkció ilyenkor a kormánykereket rezegtetve jelez Önnek, és vizuális jelzést is ad. Ha Ön lassan reagál vagy nem cselekszik, a Sávtartás-segítő rendszer kormányrásegítéssel, biztonságosan visszatereli járművét a megfelelő sávba. A technológiát többsávos utakra (főként autópályákra) tervezték, tehát automatikusan kikapcsol 65 km/h alatt, emellett manuálisan is kikapcsolható.
Azokat a táblákat is észreveszi, amiket Ön figyelmen kívül hagyna
A Táblafelismerő azonosítja az út mentén vagy felett megjelenő ideiglenes, vagy állandó KRESZ-táblákat. A sebességkorlátozás vagy az előzni tilos jelzés ikonja megjelenik a központi műszerfalon, és minden alkalommal frissül, ha Ön új korlátozáshoz ér.
Automatikus reflektorvezérlés. Ön jobban lát - és a szembejövők is
Hasznos segítség éjszakai vezetésnél, hogy a távolsági fényszóró automatikusan tompítottra vált, amikor szembejövő forgalmat érzékel, így megakadályozza, hogy elvakítsa a szembejövőket. A fényszóró ezután automatikusan visszavált távolságira, maximális láthatóságot biztosítva. Az Automatikus reflektorvezérlés extraként rendelhető a Sávtartó automatika mellé.
Vezetői éberség figyelő. Ideje pihenőt tartani?
A Vezetői éberség figyelő rendszer folyamatosan figyelemmel kíséri az Ön vezetési magatartását, és felismeri, ha Ön a fáradtság jeleit mutatja. Ha a rendszer úgy értékeli, hogy Ön már kevésbé éber, akkor a kijelzőn megjelenik egy figyelmeztető ikon, miszerint érdemes lenne pihennie.
Teljesítmény
Fokozott teljesítmény, speciális motortechnológiával
A választható négykerék-hajtás igényeire szabott, továbbfejlesztett motorok egyszerre nyújtanak nagy teljesítményt és hatékony működést, valamint erőt és kifinomultságot.
Erősebb és hatékonyabb dízelmotorok
A 2,2 literes TDCI Duratorq dízelmotor már bizonyított a terepen teljesítmény, erő és megbízhatóság tekintetében, s most teljesítményét és hatékonyságát is fokoztuk.
A 130 LE, 6 sebességes manuális, illetve a 160 LE, 6 sebességes manuális vagy a 6 sebességes automata váltó egyaránt választható.
Még nagyobb teljesítményre van szüksége? Akkor válassza az extra 3,2 literes TDCi Duratorq dízelmotort, amely 200 LE teljesítményt és 470 Nm nyomatékot biztosít.
Akár 6,5l/100km üzemanyag-fogyasztás és 182g/km CO2 kibocsátás is lehetséges a 2,2 TDCi 130LE motor esetén.
Manuális vagy automata váltó
Két különféle váltó áll rendelkezésére: a precíz sebességváltást kínáló, 6 sebességes manuális váltó, illetve a gondosan beállított váltási pontokkal gördülékeny vezetést kínáló, 6 sebességes automata.
Alacsonyabb fogyasztás az Auto Start-Stop rendszerrel
Közlekedési lámpánál vagy dugóban az üresbe tett autó motorját a rendszer automatikusan le tudja állítani úgy, hogy közben az alapvető funkciók működése zavartalan marad. Ha készen áll a továbbhaladásra, egyszerűen csak nyomja ki a kuplungot, tegye egyesbe a váltót, és a rendszer újraindul. Az Auto Start-Stoppal akár 10% üzemanyag-megtakarítást is elérhet lakott területen (városi üzem).
Még több lehetőség
Mindenkinek más szempontjai vannak, ezért – most először – a Ranger választható differenciál-áttételeket is kínál a manuális 160 LE Duratorq TDCi 2,2 literes motor mellé. Ön döntheti el, hogy inkább a nagyobb üzemanyag-hatékonyságot (normál áttétel) vagy a vontatható tömeget (extra áttétel) tartja-e fontosabbnak.
Valódi Pick-Up
Az új Rangert extrém hőmérsékleti viszonyok közepette, a világ legnehezebb terepein teszteltük, hogy garantálni tudjuk megbízhatóságát.
Úgy alkottuk meg, hogy tökéletesen megfeleljen minden kihívásnak, aminek csak egy pick-up elébe nézhet.
Impozáns vontatható tömeg
A jármű Bruttó teherbírásának* 1207 kg és 3500 kg vontatható tömegének** köszönhetően a legnehezebb feladatok és problémák is megoldhatók, a legormótlanabb rakomány is elszállítható vagy elvontatható.
*A Bruttó teherbírás függ a választott modelltől és a helyi piac aktuális kínálatától **Maximális, vontatható tömeg, fékezett vontatmány esetén. 2,2 TDCi, 160LE, vagy 3,2 TDCI 200LE motorok estén, 4x4 meghajtás estén.
Árkon, bokron, vízen át
Az új Ranger eljut oda is, ahová a gyengébb járművek nem merészkednek el. Akár 800 mm* mélységű vízen is átgázol, tehát szárazon és vízen egyaránt beválik.
*Egyenletes, 7 km/h sebességet meg nem haladó mozgással.
Kiegészítő védelem
Az Off-Road Csomag a motort, az osztóműt és az üzemanyagtankot védi, ezzel csökkentve a sérülésveszélyt egyenetlen talajon. A csomag tartalmazza továbbá a hátsó differenciálmű elektronikus reteszelésének lehetőségét is, amellyel fokozható a vonóerő. (Felár ellenében választható)
Sokoldalú, zárható raktér
Az új Ranger rakterében elfér egy szabványos EUR raklap, a vállalkozásához szükséges szerszámok, vagy akár egy hétvégi táborozás összes kelléke. A szállítmány biztonságáról több DIN-szabványnak megfelelő funkció is gondoskodik: rakományrögzítő fülek, beépített tehertámasz, sőt,egyes modelleken külső kötélvezető is van. A fokozott biztonság érdekében a lenyitható a lenyitható platóajtó manuálisan nyitható és zárható.
Modellek
Valódi Pick-Up
Munkatársak, családtagok, ismerősök… mindenkinek jut hely, bármelyiket is választja az új Ranger négy felszereltségi szintje közül.
Tágas, mint mindig, de minden korábbinál jobban felszerelt, hogy utasai kényelmesen és stílusosan utazhassanak.
Dupla kabinos modell
A Dupla kabinos Ranger négy teljes méretű ajtóval rendelkezik. Tágas, személyautó-jellegű környezetet biztosít akár öt személy részére, a hátsó utasok beszállását megkönnyítő méretű ajtókkal. Az utasok lábánál is bőséges helyet kínál.
Négyajtós karosszériatípus akár öt személy számára.
Raktere 1549×1560 mm
1200 kg a maximális bruttó teherbírás*
*A maximális bruttó teherbírás függ a választott modelltől és a helyi piac aktuális kínálatától
XL
Felszereltség főbb elemei
16"-es acél keréktárcsák
Elektronikus menetstabilizáló (ESC)
Ford Easy-Fuel sapka nélküli üzemanyagtöltő rendszer
Elektromos elülső ablakok – a vezető oldalán nyomva tartás nélkül engedhető le
Ford DAB rádiós CD-játszó Bluetooth®, USB és AUX kimenettel
Elektromosan állítható külső visszapillantó tükrök
Színrefújt elülső lökhárító
XLT
Az XL szérián felül
16"-es könnyűfém keréktárcsák
Krómozott oldalsó tükörházak és kilincsek
Rádiós CD-játszó 4,2". TFT képernyővel, Ford SYNC rendszerrel, külső eszközhöz való USB-kapcsolattal, valamint beszédhangvezérléssel és Applink rendszerrel
Kormánykerékre szerelt audiovezérlő gombok
Műanyag, formázott oldalsó lépcsők, fényes felületű fém betétekkel
Sebességtartó automatika
Megerősített műanyag platóbélés, megerősített oldalfallal és 12V-os csatlakozóval
Manuális klímaberendezés
Limited
Az XLT szérián felül
17"-es könnyűfém kerekek
Rádiós CD-játszó 8"-os. TFT érintőképernyővel, Ford SYNC 2 beszédhangvezérléssel és külső eszközhöz való USB-kapcsolattal
8 irányba elektromosan állítható vezetőülés, deréktámasszal
Elektromosan állítható, fűthető, behajtható külső tükrök, integrált irányjelzőkkel és kilépőfénnyel
Kétzónás automata (DEATC) klímaberendezés
Hátsó parkolóradar
Krómozott bukócső
Bőrből készült üléskárpit
Prémium minőségű padlószőnyeg
Wildtrak
A Limited szérián felül
18" esztergált könnyűfém keréktárcsák
Egyedi WildTrak egyedi elsölső hűtőrács keret
Ford rádiós/CD/SD-navigációs rendszer 8"-os TFT érintőképernyővel, Ford SYNC 2 beszédhangvezérléssel és külső eszközhöz való USB-kapcsolattal
Hét különféle színű belső hangulatvilágítás fokozatkapcsolóval
Tesztek
Piaci tesztek
Összegyűjtöttük a modellről írt leghasznosabb teszteket, hogy önnek már ne kelljen!
Plató teherbírás és felfüggesztés teszt
Vontatási terhelés teszt
Gázoló mélység tesztelése
24 órás terheléses teszt
Autónavigátor - Sárosan az igazi
Csúcsfelszereltséggel próbáltuk a frissített Rangert, nem lepődnénk meg, ha a tavalyi év után idén is a legnépszerűbb pickup lenne. Kényelmes, erős, nem felmászik a hegyre, inkább maga alá gyűri.
A terepre nem járó pickupos egyik válfaja a yachtot szállító. Nekik kedvez, hogy immár 3,5 tonnát is vontathatunk, amennyiben van E-s jogsink, és bekerült az utánfutó-stabilizátor is. Ez annyit tesz, hogy amikor az utánfutó elkezd belengeni, az elektronika érzékeli, és az ESP segítségél a kocsit a megfelelő oldalon fékezgetve csökkenti a csapkodást.
Player.hu - Tíz dolog amire számíts, ha Ford Ranger-t veszel
Egy Mondeo sem kicsi, de ha a Rangert körbe akarod sétálni, ahhoz még akkor is tizenöt métert kell megtenned, ha szorosan tapadsz rá közben (hülyén nézhet ki, inkább hidd el). Ha látsz egy parkolóhelyet, ahová két kocsi közé beférne egy harmadik, a Ranger nagy eséllyel nem fog.
Vezess.hu - Hazai dagonyában mutatta meg, mit tud az új Ford Ranger
Végre hazai terepen is bemutatkozott az erős módosításokon átesett új Ford Ranger, a hazai piac legnépszerűbb pickupját természetes környezetében próbáltuk.
Az egyre népszerűbb pick-up kategória egyben egyre népesebb is, ráadásul az utca képe azt mutatja, sok esetben a vásárlók szívesebben döntenek a szegmensbe újonnan belépők mellett is a nagy öregek kárára. Persze e lépést nyilván indok köti a döntéshozóhoz, épp ezért vallatóra forgtuk az egyik ígéretes újdonságot, a Ford Rangert.