• slidebg1

Alkatrész garancia

Minőség és gondtalanság

Az alkatrész élettartam garancia révén Volvóján ingyenesen végezzük el a gyártási vagy anyaghibából fakadó javításokat, egészen addig, amíg el nem adja az autót.

Még kevesebb dolog miatt kell aggódnia

Ha Volvo márkaszervizére bízza autója javítását, részesülhet az ügyfél alkatrész élettartam garancia előnyeiből. Így amikor szakképzett munkatársaink eredeti Volvo alkatrészek felhasználásával szerelik autóját, mostantól még kevesebb dolog miatt kell aggódnia – függetlenül autója futásteljesítményétől.

Kizárólag hivatalos Volvo márkakereskedésekben

A Volvo Cars garantálja, hogy a hivatalos Volvo márkaszervizekben beépített alkatrészek mentesek mindennemű gyártási és anyaghibától. A garancia az annak hatálya alá eső alkatrész cseréjének munkadíjára is kiterjed. A garancia nem vonatkozik tartozékokra, kopó és fogyó alkatrészekre, valamint a szerelési segédanyagokra. Szintén nem vonatkozik a külső befolyás vagy hatás következtében cserére szoruló alkatrészekre.
Az igénybevétel részletes feltételeihez, kattintson ide!

 

A részletekről érdeklődjön személyesen márkakereskedéseinkben, telefonon a +36 1 7766 500 telefonszámon, vagy online, ide kattintva!

 

Gyakran ismételt kérdések

Mi történik, ha az autót családon belül értékesítik?
Ha az autó regisztrált tulajdonosa megváltozik, a garancia véget ér, akkor is, ha a családon belül cserél gazdát.

Miért nincs Alkatrész Élettartam Garancia a korábban vásárolt alkatrészekre?
Az Alkatrész Élettartam Garancia csak azokra az alkatrészekre vonatkozik, amelyeket a helyi piacra történt bevezetése után vásároltak.

Nincs meg a számla. Anélkül tudom érvényesíteni az Alkatrész Élettartam Garancia igényemet?
Nem. Számla nélkül, a garancia nem vehető igénybe. Vegye fel a kapcsolatot az Ön Volvo Márkaszervizével (ahol az alkatrészt beépíttette) és kérje el a régi számla másolatát.

Az alkatrész egy másik országban megy tönkre, mint amelyikben vásárolva lett. Mi történik?
Ha az alkatrészt egy olyan piacon vásárolta, ahol az Alkatrész Élettartam Garancia érvényes, segítséget fog kapni egy (bármelyik) Volvo márkaszervizben, abban az országban, ahol az alkatrész tönkrement.

Van maximálisan meghatározott alkalom ahányszor ugyanaz az alkatrész kicserélhető az Alkatrész Élettartam Garancia keretein belül?
Nincs

Megkapom az Alkatrész Élettartam Garancia fedezetet, ha egy Eredeti Volvo alkatrészt vásárolok és saját magam beszerelem, vagy a Volvo hálózaton kívüli szervizzel szereltetem be?
Nem, a garancia csak akkor érvényes, ha az alkatrészt Volvo Márkaszervizben vásárolták és építették be.

Érvényes a garancia abban az esetben, ha az alkatrész egy nagykereskedőnél lett vásárolva és beépítve?
Nem, a garancia csak akkor érvényes, ha az alkatrészt Volvo Márkaszervizben vásárolták és építették be.

Az Alkatrész Élettartam Garancia érvényes cseredarabos alkatrészekre?
Igen, a garancia érvényes a cseredarabos Eredeti Volvo Alkatrészekre is, amelyeket Volvo Márkazervízben vásároltak és építettek be.

Mely alkatrészeket tartalmaz és nem tartalmaz az Alkatrész Élettartam Garancia szolgáltatás?
Alkatrészek, mint sebességváltó, klímakompresszor, kormánymű beletartoznak, kopó alkatrészek, mint fékbetétek és ablaktörlő lapátok nem tartoznak bele, így nem felelnek meg az Alkatrész Élettartam Garancia feltételeinek.

Mi történik, ha a meghibásodott alkatrész kárt okoz más alkatrészekben, ezeket is fedezi a garancia?
Igen, ha egy alkatrész meghibásodik, amely meghibásodás egy másik alkatrész hibájára vezethető vissza (amire érvényes az Alkatrész Élettartam Garancia), a megbásodott alkatrészt ugyancsak térítésmentesen kicserélik.

Mi a helyzet, ha többen használnak egy autót amíg ugyanaz a tulajdonosa?
Az Alkatrész Élettartam Garancia érvényességéhez a jármű tulajdonosa ugyanaz kell, hogy maradjon az alkatrész cseréje óta. Ha több személy használja az autót az nem befolyásolja az érvényességet.

Ha az alkatrészt az újautó-garancia időszakában és fedezetével cserélték, vagy meghosszabbított garancia, vagy a garancia bármilyen formájának fedezete alatt cserélték, az Alkatrész Élettartam Garancia alkalmazható?
Nem, Alkatrész Élettartam Garancia csak akkor alkalmazható, ha az ügyfél fizette az alkatrészt.

Az Alkatrész Élettartam Garancia akkor is érvényes, ha az alkatrészt csak részben fizette az ügyfél? Például a fennmaradó részt biztosítás vagy goodwill fedezte.
Igen, az alkatrész, amelyet valamely részben az ügyfél fizetett, jogosult az Alkatrész Élettartam Garancia fedezetére.

A munkadíjat fedezi?
Igen, az Alkatrész Élettartam Garancia fedezi az anyagot és a munkadíjat.

Mi a helyzet, ha a jármű tulajdonosa nem természetes személy, hanem cég?
Az Alkatrész Élettartam Garancia érvényes ezen ügyfelek részére is.

Az ügyfélnek a rendszeres karbantartásokat /szervizeket Volvo márkaszervizben kell végrehajtania ahhoz, hogy az Alkatrész Élettartam Garancia érvényes maradjon?
Nem, de mindenképpen a Volvo előírásainak megfelelő ciklusban (lsd. szervizfüzet), technológia betartásával és az előírt anyagokkal kell végrehajtani a garancia érvényesítéséhez.

 

 

Visszahívjuk?

+36

* A megadott telefonszámot nem használjuk fel későbbi, marketing célú megkeresésre.
Update cookies preferences