Kawasaki Mule Pro-DXT

Áttekintés

A kemény munkához erősnek építették

Sok hivatásos farmer, vadőr és parkgondozó választja a Kawasaki MULE sorozat két legnagyobb tagját haszongépjárművének, melyek mostantól az új PRO néven futnak.

Négyszemélyes

A rakodótér oldalfalai zsanérokkal kapcsolódnak, így az első rész elhajtható, ha az elválasztót hátracsúsztatták.

Gyors átalakíthatóság

Átalakítás négyszemélyesről, kétszemélyesre: Engedd fel az ülészárakat, és emeld fel a rakodótér falának csapjait, hogy felszabadítsd az raktér fal biztosító szerkezetét; hajtsd el az ülőlapot az útból; csúsztasd előre a rakodótér falát, engedd le a rakodótér falának csapjait és zárd vissza az ülészárakat, hogy biztosítsd a rakodótér falát.

Gázrásegítős, dönthető plató

A gázrásegítő segítségével ledönthető plató lehetővé teszi, hogy könnyen elérhetővé váljon a motor.

Nagy terhelhetőség és vontatható tömeg

A PRO-DX modell nagy rakodófelületet kínál. A plató méretei két személlyel, 1.085 mm (H) x 1.363 mm (SZ) x 279 mm (M), négy személlyel pedig 560 mm x 1.363 mm x 279 mm.

Erőteljes 993 cm3-es dízelmotor

A MULE PRO-DXT és a PRO-DX modellekben található, nagy nyomatékú, háromhengeres dízelmotor kiváló teljesítményt nyújt vontatáshoz és könnyen kezelhető lassabb sebességek mellett. Jármű végsebessége kb. 50 km/h.

Erős fényszórók

A dupla, 55/60 W-os fényszórók és az alap LED lámpák utat törnek neked a legsötétebb éjszakában is. 

Stabil, széles alváz

A MULE PRO-DXT és PRO-DX modelleket széles alvázra építették, 2.345 mm-es tengelytávval. Ez hozzájárul a nagy menetstabilitáshoz és kényelemhez, és a könnyű kezelhetőséghez.

Műszaki adatok

Motor

Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű Dízel, háromhengeres OHV
Lökettérfogat: 993 cm³
Furat x Löket: 74 x 77 mm
Kompresszióarány: 23.5:1
Üzemanyagrendszer: Üzemanyag-befecskendezés: Denso VE típus
Indítás: Elektromos
Kenés: Kényszerkenéses, nedves karter

Teljesítmény & erőátvitel

Maximális teljesítmény (EU Spec): 17.8 kW {24 LE} / 3,600-es fordulaton
Maximális nyomaték (EU Spec): 52.1 N•m {5.3 kgf•m} / 2,400-es fordulaton
Áttétel: CVT, 2-sebességes automata, tolatással
Véghajtás: 2WD/4WD, kardántengely, kettős üzemű differenciálmű
Primer áttételi arány: 3.334 ~ 0.756 (variátorszíj)

Fékek & felfüggesztés

Fék [első] / Első fék típusa: Két hidraulikus dobfék
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa: Két hidraulikus dobfék
Felfüggesztés [első]: Független, MacPherson rugóstag
Felfüggesztés [hátsó]: Fél független, De Dion tengely

Váz & méretek

Váz típus: Létra szerkezetű acélcső
Utánfutás: 4.4o
Rugóút, első: 222 mm
Rugóút, hátsó: (bal) 217 mm , (jobb) 220 mm
Gumi [első]: 26 x 9.00-12 4PR
Gumi [hátsó]: 26 x 11.00-12 4PR
Kormányzási szög, bal/jobb: 40o (IN) / 31o (OUT), 40o (IN) / 31o (OUT)
H x Sz x M: 3,385 x 1,625 x 1,970 mm
Tengelytáv: 2,345 mm
Hasmagasság: 260 mm
Ülésmagasság: 880 mm
Üzemanyag mennyiség: 30 liter
Menetkész tömeg – Kombinált: 873 kg

Kapcsolat

Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?

Kérjen ingyenes visszahívást,
vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!


Visszahívjuk?

+36

* A megadott telefonszámot nem használjuk fel későbbi, marketing célú megkeresésre.
Update cookies preferences