Sok hivatásos farmer, vadőr és parkgondozó választja a Kawasaki MULE sorozat két legnagyobb tagját haszongépjárművének, melyek mostantól az új PRO néven futnak.
Ha rakodótér kapacitása a legfontosabb, akkor a MULE PRO-DX a legjobb választás. Rakodófelülete, kategóriájában a legnagyobb, így a legtöbbet lehet vele elszállítani, a legegyszerűbben.
A MULE PRO-DXT és PRO-DX modelleket széles alvázra építették, 2.345 mm-es tengelytávval. Ez hozzájárul a nagy menetstabilitáshoz és kényelemhez, és a könnyű kezelhetőséghez.
A Kawasaki kiváló minőségű kormányszervója (EPS) akkor működik a leghatékonyabban, mikor a legnagyobb szükség van rá: álló helyzetben és nagyon alacsony sebességnél.
A gázrásegítő segítségével ledönthető plató lehetővé teszi, hogy könnyen elérhetővé váljon a motor.
A MULE PRO-DXT és a PRO-DX modellekben található, nagy nyomatékú, háromhengeres dízelmotor kiváló teljesítményt nyújt vontatáshoz és könnyen kezelhető lassabb sebességek mellett. Jármű végsebessége kb. 50 km/h.
A MULE PRO-DXT és PRO-DX modellek masszív és tartós vázszerkezete kiváló kezelhetőséget jelent.
A műszerfalba épített többfunkciós kijelző alapfelszereltség minden modellen.
Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű Dízel, háromhengeres OHV
Lökettérfogat: 993 cm³
Furat x Löket: 74 x 77 mm
Kompresszióarány: 23.5:1
Üzemanyagrendszer: Üzemanyag-befecskendezés: Denso VE típus
Indítás: Elektromos
Kenés: Kényszerkenéses, nedves karter
Maximális teljesítmény (EU Spec): 17.8 kW {24 LE} / 3,600-es fordulaton
Maximális nyomaték (EU Spec): 52.1 N•m {5.3 kgf•m} / 2,400-es fordulaton
Áttétel: CVT, 2-sebességes automata, tolatással
Véghajtás: 2WD/4WD, kardántengely, kettős üzemű differenciálmű
Primer áttételi arány: 3.334 ~ 0.756 (variátorszíj)
Végáttételi arány: Első:6.382 (31/17 x 35/10) - Hátsó:6.245 (31/21 x 55/13)
Fék [első] / Első fék típusa: Két hidraulikus dobfék
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa: Két hidraulikus dobfék
Felfüggesztés [első]: Független, MacPherson rugóstag
Felfüggesztés [hátsó]: Fél független, De Dion tengely
Váz típus: Létra szerkezetű acélcső
Utánfutás: 4.4o
Rugóút, első: 222 mm
Rugóút, hátsó: (bal) 217 mm , (jobb) 220 mm