2018 óta a már régóta megszokott és sikeresen működő MyHyundai program egy új „külsőt” kapott.
A rendszer kifinomultabbá, felhasználóbarátabbá, modernebbé, és könnyedén kezelhetővé vált. Ennek a célja az ügyfelek felé irányuló kommunikáció megkönnyítése és felgyorsítása, így könnyedén egy helyen mindent megtalálhatnak és mindenről informálódhatnak.
A program két fő elemből áll:
A kártyát, amely megkönnyíti az ügyfelek életét, minden új Hyundait vásárló ügyfél automatikusan megkapja. Mindezen felül mindenkinek lehetősége nyílik a rendszerbe való regisztrációra, személyesen, bármelyik hivatalos Hyundai márkakereskedésben, akár online is.
A MyHyundai program attól függetlenül, hogy egy új arcát ismerhetjük meg, megmarad egyedinek és személyre szólónak. A program tagjai számára egy új lehetőség adódik, ugyanis személyre szóló ajánlatokról értesülhetnek, még a nagyközönség előtt. (Új autóval rendelkező ügyfélként például nem fog a garancián túli modellekre vonatkozó akciókkal találkozni, viszont ha járművének életkora és futásteljesítménye indokolja, a személyes weboldalon megjelennek az érintett cserealkatrészekre, tartozékokra vonatkozó aktuális ajánlatok.)
A MyHyundai program előnyei, melynek köszönhetően annyian szeretik:
A MyHyundai program rövidtávon tekintve kényelmes, hosszútávon tekintve az értéknövelő megoldásai, a személyre szabottság, valamint a konkrét anyagi előnyök kombinációja. Értéket képvisel és kínál, ahogy azt a Hyundaitól minden területen megszokhatta.
A Hyundai gépkocsik kötelező átvizsgálási, karbantartási technológiája olyan műszerek és berendezések meglétét és használatát igényli, amelyek jellemzően csak hivatalos Hyundai márkaszervizben állnak rendelkezésre, ezért javasoljuk, hogy a karbantartásokat és a hozzájuk kapcsolódó átvizsgálásokat, a kopó-fogyó alkatrészek (fékbetétek, szűrők, olaj stb.) cseréjét mindig Hyundai márkaszervizben végezzék el.
Az átvizsgálás során a naprakész típusismerettel rendelkező munkatársaink szemrevételezéses ellenőrzéssel segítenek a gépkocsiját felkészíteni egy hosszabb útra, és tanácsokat adnak az utazáshoz szükséges, kötelező vagy hasznos tartozékok kiválasztásában.
Az előírt átvizsgálások bármelyikének a hivatalos Hyundai márkaszerviz hálózaton kívüli elvégeztetése az 5 év általános garancia elvesztésével járhat. Ezért a garancia érvényességének fenntartása érdekében a gépkocsi teljes élettartama alatt célszerű ragaszkodni a gyári háttérrel és az eredeti alkatrészekkel rendelkező kijelölt márkaszerviz hálózathoz. Így biztosított, hogy a beavatkozásokat mindig a legfrissebb gyári információk birtokában lévő, eredeti alkatrészeket használó, a gyári előírásokat ismerő és betartó szakember végezze.
Hűségét az alábbi programunkkal szeretnénk jutalmazni.
A hűségprogram nyújtotta előnyökben kizárólag a végig igazolhatóan márkaszervizben, megfelelő időben és futásteljesítménynél karbantartott gépjárművek mindenkori tulajdonosai részesülhetnek, díjazva ezzel eddigi elkötelezettségüket márkaszervizeink iránt.
Az előírt terv szerinti karbantartásoktól legfeljebb a megengedett +/-1000 km-el, vagy +/-1 hónappal lehetséges eltérni. A megengedett csúszás minimális átlépése is a programban való részvétel elvesztésével járhat.
Azon ügyfeleink számára, akik a fenti kritériumnak eleget tesznek:
Azon ügyfeleink, akik szeretnének csatlakozni a hűségprogramhoz, kérjük regisztráljanak myHYUNDAI rendszerünkben: https://www.myhyundai.hu/
A Hűségprogram más akciókkal nem vonható össze.
*Csak magyarországi első forgalomba helyezésű autók esetén.
**Tartozékokra (beleértve a keréktárcsákat is), és helyi beszállítású termékekre nem vonatkozik. A tartozékok és helyi beszállítású termékek kapcsán a weboldalon és márkakereskedésekben érhető el pontos további tájékoztatás.