Kawasaki Versys 1000

Áttekintés

Próbálja ki, óriási

Bármely úton az új Versys 1000 a legjobb élményt nyújtja. Egyedül, vagy ketten, csak egy kör a városban, vagy világutazás, legyen szó bármely opcióról ez a motor a tökéletes választás, hisz ott a négyhengeres motor, a kiváló alváz, a függőleges üléspozíció, és a csomagtartók, amelyek alkalmassá teszik minderre.

Műszaki adatok

Motor

Motor típus: Folyadékhűtésű, négyütemű soros négyhengeres
Lökettérfogat: 1,043 cm3
Furat x Löket: 77.0 x 56.0 mm
Kompresszióarány: 10.3:1
Szelepvezérlés: DOHC, 16 szelep
Üzemanyagellátás: Karburátor
Üzemanyag befecskendezés: ø38 mm x 4 (Keihin) ovális fojtószeleppel
Gyújtás: Digitális
Indítás: Elektromos
Kenés: Nedves karteres kényszerkenés

 

Alváz

Váz típus: Aluminim ikercsöves
Villaszög / Utánfutás: 27˚/106 mm
Rugóút - első: 150 mm
Rugóút - hátsó: 150 mm
Gumi - első: 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi - hátsó: 180/55ZR17M/C (73W)
Kormányzási szög - bal / jobb: 34˚/34˚

 

Teljesítmény

Maximális teljesítmény: 120 PS {88.2 kW} / 9.000-es fordulaton
Maximális nyomaték: 102.0 N.m {10.4 kgf.m} / 7.500-es fordulaton

 

Váltó

Áttétel: 6 sebességes
Differenciálmű: Lánc
Elsődleges áttétel arány: 1.627 (83/51)
Áttételi arányok: 1.2.692 (35/13)
Áttételi arányok: 2.1.950 (39/20)
Áttételi arányok: 3.1.529 (26/17)
Áttételi arányok: 4.1.304 (30/23)
Áttételi arányok: 5.1.136 (25/22)
Áttételi arányok: 6.0.958 (23/24)
Végáttételi arány: 2.867 (43/15)
Kuplung: Nedves többtárcsás, kézi

 

Fékek

Fék - első: Kettős úszóágyazású 310 mm-es hullámos tárcsa kettős szembenálló négydugattyús féknyereggel
Fék - hátsó: Egyszeres 250 mm-es hullámos tárcsa, egydugattyús féknyereggel

 

Felfüggesztés

Felfüggesztés - első: 43 mm-es fordított villa fokozatmentes húzófokozati csillapítással és állítható rugóelőfeszítéssel
Felfüggesztés - hátsó: Vízszintes gáztöltésű lengéscsillapító fokozatmentes húzófokozati csillapítással és állítható rugóelőfeszítéssel

 

Méretek

Méretek (H x Sz x M): 2,240 x 895 x 1,400/1,465 (high position) mm
Tengelytáv: 1,520 mm
Hasmagasság: 150 mm
Ülésmagasság: 840 mm
Üzemanyagmennyiség: 21 literes
Menetkész tömeg: 250 kg

Tesztek

Piaci tesztek

Összegyűjtöttük a modellről írt leghasznosabb teszteket,
hogy Önnek már ne kelljen!

 

Totalbike - Higgyék el, óriási

Úgy néz ki, a Kawánál odafigyeltek a visszajelzésekre, így a tavalyi frissítés alkalmával szépen átrajzolták mindkét motort. Az új Versys-stílusban nincs semmi különös, egyszerűen ráműtötték az évek óta, mindenféle gyártónál mindenféle formában jól működő robotdarázs-fejidomot. Viszont a megszokott arcot aligha érzi bárki taszítónak; az elmúlt évtizedben valószínűleg több motor született ilyen stílusú orral, mint bármilyen másfélével. Nyilván ez is volt a cél: így már könnyebben fókuszál a kedves vevő a motor többi tulajdonságára, ahelyett, hogy leragadna a szörnyülködésnél, és menekülőre fogná.

Tovább a teljes cikkre -->

 

OnRoad - Újragondolt aszfaltszaggató

Végy egy túraendurós felépítményt és csavarozz bele egy nyomatékos négyhengerest. Az eredmény egy gyors, erős és kényelmes gép, a Versys 1000.

Tovább a teljes cikkre -->

 

Motorozz velem blog - Kawasaki Versys 1000 teszt

A motorozás szórakoztató! De a motorozás fárasztó! A Versys nyergében viszont a szórakozáshoz nem társult fáradtság! Nekem nakedesnek ez új! Nagyon élveztem minden percét a tesztnek! Nem fáztam, nem fáradtam el, vigyorogtam végig.

Tovább a teljes cikkre -->

 

Kawasaki.hu - Versys 1000 teszt

Eredetileg a kakucsi versenypályára készültünk egy kis karistolásra, ehelyett most itt ülünk Szlovákiában és kávét szürcsölgetünk. A programváltozás oka, hogy elsőként jutottam hozzá egy 2016-os Kawasaki tesztmotorhoz. Mivel a Versys 1000 túramotor, rögtön felhívtam a srácokat: Kakucsring lefújva, irány Szlovákia. Talán kicsit gyorsan cselekedtem, mert mostanra kiderült, hogy ezzel a motorral simán meg lehetett volna szorongatni néhány helyi menőt a technikás aszfaltcsíkon. A bitang Z1000 crossoveresített változata legfeljebb külseje miatt nem illett volna oda. Hogy nézne ki egy feldobozolt zöld bálna sportmotorok, supermotók és versenyrobogók között?

Tovább a teljes cikkre -->

 

Sport Motor - Mindenből egy csipetnyit

Túlzás lenne féktelen szeretőnek nevezni, sokkal inkább egy csodálatos feleség, aki minden parancsodat lesi, hogy végtelenül jól érezd magad. Egyszerűen nem lehet nem szeretni.

Tovább a teljes cikkre -->

Kapcsolat

Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?

Kérjen ingyenes visszahívást,
vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!


Visszahívjuk?

+36

* A megadott telefonszámot nem használjuk fel későbbi, marketing célú megkeresésre.
Update cookies preferences