Kawasaki Z650

Áttekintés

Finomított nyers erő

A Z650 visszatér a középkategóriás NAKED motorok táborába. A könnyed és fürge gép magáravonja a tekinteteket. Az új Z650 magán viseli  lenyűgöző  Kawasaki Sugomi dizájn stíluselemeit.  A 650 ccm sorkettes blokk erejével és nyomatékával kápráztatja el vezetőjét. Kawasaki Z650, Finomított nyers erő.

 

Középsúlyú naked

A Z650 könnyed kezelhetősége, kiváló visszajelzésű váza, erős gyorsulása, könnyen szabályozható teljesítménye és vezetőbarát manőverezhetősége valamint a sportos teljesítmény és a mindennapos használhatóság keveréke biztosan kielégíti a kezdő és gyakorlott vezetőket egyaránt.

 

Sugomi - Z stílus

A Z650 agresszív Z Supernaked stílusa a Sugomi dizájn elemeket ötvözi a keskeny, könnyed kinézetű összhatással, mely biztosan elcsavarja majd a fejeket és ugyanúgy élvezetes, mint elérhető.

A műszerfal burkolattal ékesített fejidomtól a kompakt hátsó burkolatig, a kialakítás, a funkcionális szépséget sugározza. A Sugomi dizájn elemekkel kiegészült (alacsony első rész, magas hátsó elemek), azonnal felismerhető körvonal, a sűrű, keskeny, szorosan illeszkedő elemekkel kis súlyt és gyors kezelhetőséget sugall, amely visszatükrözi a jármű sportos teljesítményét.  

 

Z LED hátsó lámpa

A Z650 Z alakban elhelyezett, éles fényű LED-ekből álló hátsó lámpája gondoskodik róla, hogy semmi mással ne lehessen összetéveszteni ezt a sportos és erős "Z" azonossággal bíró Supernaked Kawasaki modellt. A kompakt, felfelé ívelő hátsó rész még hangsúlyosabbá teszi a Z650 dinamikus, sportos külsejét.

 

Kompakt műszerfal

Az egymás fölé helyezett műszerekkel ellátott műszerfal jellemzője az analóg stílusú fordulatszámmérő, a középen elhelyezett kapcsolási fordulatszám jelzővel, melyet a többfunkciós LCD kijelző fölé építettek be.

 

Könnyű manőverezhetőség

A Z650 kis tömege és alacsony ülésmagassága is hozzájárul a könnyű manőverezhetőségéhez, akár a jármű tolása közben, vagy akkor, amikor a szűk parkolókban próbáljuk rajta ülve, lábbal hajtani. A jól kezelhető gázreakciójú és erős alacsony fordulatszámú nyomatékkal rendelkező motor szintén nagymértékben segíti a kisebb sebességű manőverezést.

 

Futómű

A ø41 mm-es első villa felelős az első felfüggesztés feladatainak ellátásáért.
A vízszintesen beépített, áttételes hátsó lengéscsillapító karakterisztikája progresszív. Az áttétel nélküli futóművekhez képest ez a kialakítás jobban egyensúlyt teremt a sportos motorozás és a kényelem között.

 

Kényelmes, sportos

A széles kormány és a kényelmes, sportos üléshelyzet miatt, a vezető könnyedén kihasználhatja a sportos Z650 lehetőségeit az utcákon. A kialakítás lehetővé teszi a vezető számára, hogy magabiztosan és ideális testhelyzetben írányíthassa járművét. A kényelmes, semleges üéshelyzet sokféle vezető számára megfelel.

 

Üléshelyzet

Az alacsony, 790 mm-es ülésmagasság és a keskeny vázkialakítás kombinációja miatt könnyen elérhető a talaj, így a vezetők széles köre használhatja a Z650 modellt élvezettel és magabiztosan. A fék és kuplungkarok 5 lépcsőben állíthatók, hogy kényelmesek lehessenek sok, különböző kézméretű vezető számára.

 

Alul és középen erős

A folyadékhűtéses, DOHC, 8-szelepes, soros, kéthengeres, benzinbefecskendezős, jó gázreakciójú motor egyenletes teljesítményt nyújt, különösen az alsó és a közepes fordulatszámtartományokban. Az alacsonyabb fordulatszámokra koncentrált teljesítmény sportos vezethetőséget ígér, de ez a vezetőbarát karakterisztika jól kezelhetővé is teszi a járművet, ami magabiztosságot is jelent a kezdő motorosok számára.

 

Rásegítős csúszókuplung

A rásegítős csúszókuplungot a versenypályán szerzett tapasztalatok alapján fejlesztették. A kuplungban két féle vezérlőpálya található (egy rásegítő és egy csúsztató), ami két új jellemzőt jelent, amelyekkel a hagyományos kuplungok nem rendelkeznek.

Műszaki adatok

MOTOR

Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű párhuzamos kéthengeres
Lökettérfogat: 649 cm³
Furat x Löket: 83 x 60 mm
Kompresszióarány: 10.8:1
Szelepvezérlés: DOHC, 8-szelepes
Üzemanyagrendszer: Üzemanyag-befecskendezés: Ø 36 mm x 2
Indítás: Elektromos
Kenés: Kényszerkenéses, félszáraz karter

FÉKEK & FELFÜGGESZTÉS

Első fék típusa: Dupla, úszóágyazású 300 mm-es tárcsa. Féknyereg: kétdugattyús
Hátsó fék típusa: Egyoldali, hullámos 220 mm-es féktárcsa, Féknyereg: egydugattyús
Felfüggesztés [első]: 41 mm teleszkópos villa
Felfüggesztés [hátsó]: Horizontal Back-link with preload adjustment

TELJESÍTMÉNY & ERŐÁTVITEL

Maximális teljesítmény: 50.2 kW {68 LE} / 8,000-es fordulaton
Fogyasztás: 4.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 103g/km
Maximális nyomaték: 65.7 N•m {6.7 kgf•m} / 6,500-es fordulaton
Áttétel: 6-sebességes
Véghajtás: O-gyűrűs lánc
Primer áttételi arány: 2.095 (88/42)
1. fokozat: 2.438 (39/16)
2. váltóáttét: 1.714 (36/21)
3. váltóáttét: 1.333 (32/24)
4. váltóáttét: 1.111 (30/27)
5. váltóáttét: 0.966 (28/29)
6. váltóáttét: 0.852 (23/27)
Tengelykapcsoló: Nedves többtárcsás, kézi

VÁZ & MÉRETEK

Váz típus: Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső
Utánfutás: 100 mm
Rugóút, első: 125 mm
Rugóút, hátsó: 130 mm
Gumi [első]: 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó]: 160/60ZR17M/C (69W)
H x Sz x M: 2,055 x 775 x 1,080 mm
Tengelytáv: 1,410 mm
Hasmagasság: 130 mm
Ülésmagasság: 790 mm
Üzemanyag mennyiség: 15 liter
Menetkész tömeg – Kombinált: 187 kg
Kapcsolat

Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?

Kérjen ingyenes visszahívást,
vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!