A MULE SX, kétkerék hajtású modell, funkcióját és kényelmét tekintve megújult. A Kawasaki PRO stílust, új futómű beállítással, új műszerfal elrendelzéssel és dönthető kormánnyal támasztották alá. A megbízható OHV, 410 ccm-es motorjával, 181 kg terhelhetőségével és 500 kg vontatható tömegével, az új MULE SX egy igazán ütős munkagép lett.
A rendkívül tartós, acélcsövekből hegesztett létra alváz ideálisan egyesíti a merevséget és az utazási kényelmet.
A 16 literes benzintank nagy hatótávolságot biztosít a gazdaságos üzemű MULE modellnek. Az áttervezett tanksapkával sokkal egyszerűbb a tankolás.
Az eltávolítható első fedél alatt egy 60 literes, fedett tárolórekesz található. A fedél zárjai elérhetők az utastérből.
A plató méretei 1.040 x 905 x 245 mm. Szögletes és lapos, így könnyen lehet rakodni három oldalról is. A plató megengedett terhelése 181 kg.
A MULE SX modellt egy 401 cm3-es, 4-ütemű, OHV, léghűtéses motor hajtja. Ez a kompakt, könnyű és tartós motor rendkívül megbízható.
Az autókon megszokott műszerfal és kezelőszervek kialakítása a PRO sorozaté alapján készült, így minden karnyújtásnyira van a vezetőtől.
Az ideális beállítású első és hátsó futómű a következőket ígéri:
- megnövekedett stabilitás
- jobb futómű működés, jobb csillapítás és útfelszín követés, valamint kényelmesebb utazás
- jobb visszajelzés az útról, jobb kezelhetőség
Motor típus: Léghűtéses, OHV, négyütemű egyhengeres
Lökettérfogat: 401 cm³
Furat x Löket: 82 x 76 mm
Kompresszióarány: 8.6:1
Üzemanyagrendszer: Karburátor: Nikki 6C1026
Gyújtás: Magneto & transistor
Indítás: Elektromos
Kenés: Kényszerkenéses, nedves karter
Maximális teljesítmény (EU Spec): 9.9 kW {13.5 LE} / 4,000-es fordulaton
Maximális nyomaték (EU Spec): 29.7 N•m {3 kgf•m} / 2,400-es fordulaton
Áttétel: CVT, 2-sebességes automata, tolatással
Véghajtás: Kardántengely 2WD/4WD
Primer áttételi arány: 3.653 ~ 0.794 (belt converter)
Fék [első] / Első fék típusa: Két hidraulikus dobfék
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa: Két hidraulikus dobfék
Felfüggesztés [első]: Független, MacPherson rugóstag
Felfüggesztés [hátsó]: Himba
Váz típus: Létra szerkezetű acélcső
Utánfutás: 9o / 40 mm
Rugóút, első: 78 mm
Rugóút, hátsó: 79 mm