Pont olyan megbízható, rugalmas és alkalmazkodó, mint amiről a Kawasaki MULE haszongépjármű-márkája méltán híres. Az új Kawasaki MULE PRO-MX amellett, hogy a nyomatékos, 700 cm3-es egyhengeres, CVT motorra támaszkodik, a Shinari dizájn filozófia előnyeit is élvezi.
A MULE PRO-MX stílusa visszatükrözi a nagy teljesítményt és masszív felépítést. Külseje egyszerű és nélkülözi a felesleges dizájnelemeket, így hasonlít a csúcsminőségű kisteherautókra.
Az elektromosan kapcsolható 2WD/4WD és kettős működésű, hátsó differenciálmű segíti a hajtásrendszerek közötti egyszerű váltást, a változó terepviszonyoknak és alkalmazási feltételeknek megfelelően.
Mint a MULE PRO sorozat összes tagja, a PRO-MX alapfelszereltségként ajtókkal rendelkezik, amelyek sárvédelmet biztosítanak, miközben megkönnyítik a járműbe való be- és kiszállást.
A Kawasaki csúcsminőségű elektromos szervokormány (EPS) rendszere gyors, könnyű kormányzást biztosít.
Emellett a kényelmet is növeli, mivel csillapító rendszerként működik, csökkentve a kormánykerék mozgását a kerekek ütődéseinek során.
A járművezetők beállíthatják a dönthető kormánykerék helyzetét, hogy az megfeleljen egyéni preferenciájuknak, valamint hogy megkönnyítse a járműbe való be- és kiszállást.
A dupla-lengőkaros felfüggesztés elöl és hátul lehetővé teszi, hogy mindegyik kerék akadálytalanul haladjon az egyenetlen talajon.
Amellett, hogy bőséges vontatási és szállítási kapacitást kínál, a rendkívül megbízható 700 cm3-es, egyhengeres motor kiemelkedő nyomatéka hozzájárul az élvezetes karakterhez és megkönnyíti a működést még alacsony sebességeknél is.
A MULE PRO-MX-en 25"-es gumik és 12"-es felnik vannak. A nagy méretű 25"-es radiál gumik tökéletes terepképességet, kiemelkedő hasmagasságot és kemény megjelenést biztosítanak.
A bőséges váll, térd és lábtér két felnőtt számára tökéletes ülőhelyet biztosítanak, hozzájárulva a PRO-MX kiváló kényelméhez.
A PRO-MX vontató kapacitása 680 kg. A szabványos, két colos vonóhorog kompatibilis különféle elemek széles választékával.
A kicsi (4,2 m) fordulókör megkönnyíti az erdőkben vagy terepen történő manőverezést.
A műszerfalba egy multi-funkciós kijelzőt építettünk, amely az alábbi funkciókat tartalmazza: választott meghajtás (kétkerék/négykerék), digitális sebességmérő, digitális üzemanyagszint mutató, óra, fordulatszám mérő, megtett táv mutató, differenciálzár jelző, motorhiba jelző, EPS figyelmeztető, vízhőfok figyelmeztető biztonsági öv figyelmeztető, kézifék figyelmeztető, hátramenet figyelmeztető, üres fokozat figyelmeztető.
Az első és hátsó tárcsafékek gondoskodnak a nagy fékerőn biztosításáról. A hidraulikus fékrendszer megbízható, a pedálerővel arányos fékteljesítményt biztosít.
A Kawasaki kiváló minőségű kormányszervója (EPS) akkor működik a leghatékonyabban, mikor a legnagyobb szükség van rá: álló helyzetben és nagyon alacsony sebességnél.
A shinari egy olyan japán kifejezés, amely leírja azt a rugalmasságot, amely lehetővé teszi, hogy egy tárgy megtörje és visszaálljon az eredeti formájához - hasonlóan ahhoz, ahogyan egy íj vagy egy horgászbot viselkedik. Az ideális shinari jellemzőknek köszönhetően a PRO-MX robusztus keretszerkezete nemcsak a tartósságot, hanem a kényelmet is szolgálja.
Hasonlóan a MULE PRO sorozatú zászlóshajó modellekhez, a műszerfal könnyen elérhetővé teszi az összes kapcsolót és műszert. A középkonzol pedig kész egy kiegészítő hangrendszerhez fogadására.
Az utasülés alatt elhelyezett tárolórekesz (5,3 liter) kényelmes tárolást kínál. Egy acéllemez pedig védi a tárolótartályt az ütközésektől.
A 2795 mm hosszú és 1525 mm széles, 2005 mm tengelytávval rendelkező PRO-MX közepes mérete kiváló mozgékonyságot és manőverezhetőséget biztosít.
Az acél lökhárító mellett a gyémántlemezes rakományágy és a padlólapok, hozzájárulnak a PRO-MX kemény összképéhez, és tükrözi annak erős felépítését.
A magas megközelítési és elhagyási szögek (67° és 63°) szintén hozzájárulnak a MULE PRO-MX offroad teljesítményéhez. A karosszéria-túlnyúlás minimalizálása (a kerekek a lehető legközelebb kerültek a lökhárítókhoz) csökkenti annak esélyét, hogy a lökhárítók megsérüljenek meredek lejtőkön.
Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű egyhengeres
Lökettérfogat: 695 cm³
Furat x Löket :102 x 85 mm
Kompresszióarány: 10.3:1
Üzemanyagrendszer: Üzemanyag befecskendezéses, egyhengeres
Gyújtás: Magneto & transistor
Indítás: Elektromos
Kenés: Kényszerkenéses, nedves karter
Maximális teljesítmény (EU Spec): 32.8 kW {45 LE} / 6,000-es fordulaton
Maximális nyomaték (EU Spec): 57.6 N•m {5.8 kgf•m} / 5,000-es fordulaton
Áttétel: CVT, 2-sebességes automata, tolatással
Véghajtás: Kardántengely 2WD/4WD
Primer áttételi arány: 3.653 ~ 0.794 (belt converter)
Fék [első] / Első fék típusa: Dupla 186 mm-es tárcsa
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa: Dupla 174 mm-es tárcsa
Felfüggesztés [első]: Dupla lengőkaros felfüggesztés
Felfüggesztés [hátsó]: Dupla lengőkaros felfüggesztés
Váz típus: Létra szerkezetű acélcső
Rugóút, első: 218 mm
Rugóút, hátsó: 232 mm
Gumi [első]: 25 x 8.00 R12
Gumi [hátsó]: 25 x 10.00 R12
Kormányzási szög, bal/Jobb: 43o (IN) / 38o (OUT),
H x Sz x M: 2,795 x 1,525 x 1,890 mm
Tengelytáv: 2,005 mm
Hasmagasság: 270 mm
Ülésmagasság: 850 mm
Üzemanyag mennyiség: 36 liter
Menetkész tömeg – Kombinált: 719 kg