Kawasaki KX450F

Áttekintés

A motor amely bajnokokat képez

A KX450F kiszabadítja a benned rejlő maximális teljesítményt a valaha volt legerősebb motor és váz csomagunkkal! A KX alapja egy egyszerű szemlélet - jobb irányíthatóság és több erő... és még több dobogó! Az állítható ergonómikus kialakítás, az ultra-vékony váz, a felfüggesztés és a motor elhozzák neked az erőt és a dicsőséget.

449 cm3 vízhűtéses, 4 ütemű egyhengeres

Hatalmas erő az alacsonytól a magas fordulatszámtartományig. A fejlesztett beömlőnyílások, szívószelepek és az új offset henger még nagyobb teljesítményt nyújt!

Vékonyított, könnyebb alumínium váz

Könnyű alumínium váz, amely kovácsolt, extrudált és öntött alkatrészek elegye. A vékonyított kialakítás hozzájárul a verseny ergonómiához.

Vékonyabb, laposabb idomok

A teljesen új, minimalista kialakítás részeként vékonyabb hűtőburkolat, laposabb ülés és tank, valamint simább dizájn lehetővé teszi, hogy még könnyebben mozogj a motoron.

Rajtautomatika

A rajtautomata segítségével, a versenyző a kormányról egy gombnyomással aktiválhat egy egyedi motortérképet, amellyel hatékonyabban rajtolhat csúszós útviszonyok közepette. (A rajtautomata üzemmód késlelteti a gyújtást ezzel lehetővé téve a kerekeknek a tapadást alacsony súrlódású felületeken s ezáltal a versenyzőnek csak az egyenesre kell figyelnie.)

Műszaki adatok

Motor

Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű egyhengeres
Lökettérfogat: 449 cm³
Furat x Löket: 96 x 62.1 mm
Kompresszióarány: 12.8:1
Szelepvezérlés: DOHC, 4-szelepes
Üzemanyagrendszer: Üzemanyag-befecskendezés: Ø 43 mm x 1 (Keihin)
Gyújtás Digitális: DC-CDI
Indítás: Berúgókar
Kenés: Kényszerkenéses, félszáraz karter

Fékek és felfüggesztés

Fék [első] / Első fék típusa: 1 db úszóágyazású 270 mm-es hullámos tárcsa, kétdugattyús
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa: Szimpla 240 mm hullámos tárcsa, egydugattyús féknyereggel
Felfüggesztés [első]: 49 mm-es fordított Separate Function első villa (Fork Air – Triple Air Chamber). 22 utas nyomófokozati csillapítással, 20 utas húzócsillapítással
Felfüggesztés [hátsó]: Új Uni-Trak. Nyomó fokozat: 19-utas (kis sebességű), 4 vagy több (nagy sebességű). Húzócsillapítás: 22-utas. Rugóstag: Állítható

Erőátvitel

Áttétel: 5 sebességes
Véghajtás: Lánc
Primer áttételi arány: 2.727 (60/22)
1. fokozat: 1.750 (28/16)
2. váltóáttét: 1.412 (24/17)
3. váltóáttét: 1.188 (19/16)
4. váltóáttét: 1.000 (19/19)
5. váltóáttét: 0.875 (21/24)
Végáttételi arány: 3.846 (50/13)
Tengelykapcsoló: Nedves többtárcsás, kézi

Váz & méretek

Váz típus: Keret, alumínium
Utánfutás: 120 mm
Rugóút, első: 310 mm
Rugóút, hátsó: 315 mm
Gumi [első]: 80/100-21 51M
Gumi [hátsó]: 120/80-19 63M
Kormányzási szög, bal/jobb: 42° / 42°
H x Sz x M: 2,195 x 820 x 1,290 mm
Tengelytáv: 1,495 mm
Hasmagasság: 345 mm
Ülésmagasság: 960 mm
Üzemanyag mennyiség: 6.3 liter
Menetkész tömeg – Kombinált: 112.1 kg

Kapcsolat

Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?

Kérjen ingyenes visszahívást,
vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!