Kawasaki KX250F

Áttekintés

A KX250F ismételten a következő szintre emeli a motorsportot

A versenyt megnyerő rajttól a dobogó tetejéig a versenyzőlegendák a KX-et választják. A
versenyt megnyerő rajtautomatikával és a dupla befecskendezővel felszerelt KX250F-nek
módosított SFF villái vannak s annyira versenyzőbarát és olyan egyszerűen
tuningolható a versenypályán mint még soha.

249 cm3, erős, magas fordulatszámon pörgő, dupla befecskendezős blokk

A tapasztalt versenyzők igényei szerint tuningolt, 249 cm3-es vízhűtéses egyhengeres elsősorban a nagyfordulatú működésre fókuszál és bizonyos esetekben még a leszabályzási fordulatszámon is túlpörgethető. Széleskörben elismert nagy teljesítménye és annak sima leadása mellett - amelyet krosszmotoron a világ első dupla befecskendezőjének, közvetlen levegő beáramlásának és nagyteljesítményű dugattyújának köszönhet - a KX250F még a rajtautomatika előnyeit is élvezi.

Rajtautomatika

KX250F-nek is a gyári versenymotorokhoz hasonló rajtautomatikája van. A rajtautomata segítségével, a versenyző a kormányról egy gombnyomással aktiválhat egy egyedi motortérképet, amellyel hatékonyabban rajtolhat csúszós útviszonyok közepette.

Uni-Trak hátsó felfüggesztés

A felfüggesztés még pontosabb állíthatósága érdekében az összekötőrudak a lengőkar alatt csatlakoznak. Az összenyomódás kettős állíthatósága a beállítások széles választékát kínálja. A tartály hengerének bevonata segíti a működést. A módosított beállítások hozzájárulnak a megnövekedett vezetési kényelemhez és jobb csillapítást valamint tapadást biztosítanak.

Műszaki adatok

Motor

Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű egyhengeres
Lökettérfogat: 249 cm³
Furat x Löket: 77 x 53.6 mm
Kompresszióarány: 13.8:1
Szelepvezérlés: DOHC, 4-szelepes
Üzemanyagrendszer: Üzemanyag-befecskendezés: Ø 43 mm x 1 (Keihin) dupla injektorral
Gyújtás: Digital DC-CDI
Indítás: Berúgókar
Kenés: Kényszerkenéses, félszáraz karter

Fékek és felfüggesztés

Fék [első] / Első fék típusa: 1 db úszóágyazású 270 mm-es hullámos tárcsa, kétdugattyús
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa: Szimpla 240 mm hullámos tárcsa, egydugattyús féknyereggel
Felfüggesztés [első]: 48 mm-es fordított Separate Function első villa Type 2. 22 utas nyomófokozati csillapítással, 20 utas húzócsillapítással. 40 utas rugóstag
Felfüggesztés [hátsó]: Új Uni-Trak. Nyomó fokozat: 19-utas (kis sebességű), 4 vagy több (nagy sebességű). Húzócsillapítás: 22-utas. Rugóstag: Állítható

Erőátvitel

Áttétel: 5 sebességes
Véghajtás: Lánc
Primer áttételi arány: 3.350 (67/20)
1. fokozat: 2.142 (30/14)
2. váltóáttét: 1.750 (28/16)
3. váltóáttét: 1.444 (26/18)
4. váltóáttét: 1.235 (21/17)
5. váltóáttét: 1.045 (23/22)
Végáttételi arány: 3.846 (50/13)
Tengelykapcsoló: Nedves többtárcsás, kézi

Váz és méretek

Váz típus: Keret, alumínium
Utánfutás: 126.4 mm
Rugóút, első: 315 mm
Rugóút, hátsó: 310 mm
Gumi [első]: 80/100-21 51M
Gumi [hátsó]: 100/90-19 57M
Kormányzási szög, bal/jobb: 42° / 42°
H x Sz x M: 2,170 x 820 x 1,270 mm
Tengelytáv: 1,475 mm
Hasmagasság: 330 mm
Ülésmagasság 945 mm
Üzemanyag mennyiség 6.1 liter
Menetkész tömeg 106.2 kg

Kapcsolat

Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?

Kérjen ingyenes visszahívást,
vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!