Miért várna hónapokat új autójára? Válasszon egyedi felszereltségű Hyundai IONIQ modelljeink közül és találja meg álmai autóját, most kiemelt árelőnnyel!
Flotta kedvezmények
A flottapolitika keretein belül egyedi kedvezmények igénybevételére jogosultak az alább felsorolt partnerek. A kedvezmény kizárólag a Magyarországon vásárolt és értékesített gépkocsikra vonatkozik.
Személyszállító vállalkozó
Orvos
Mozgássérült
Gyógyszerész
Ügyvéd, ügyész, bíró, jogász
Újságíró
Magyar Mérnöki Kamara tagok
Önkormányzat
Köztisztviselő
Őstermelő
Gépjárművezetői képzésben résztvevő oktató
Bejegyzett egyház
Követség, konzulátus, diplomáciai képviselet
Lízing és flottakezelő cégek
Az egyes partnerek kedvezményei egyedi szempontok alapján kerülnek meghatározásra, így kérjük, bővebb tájékoztatásért, részletesen kidolgozott ajánlatért keresse munkatársainkat!
Kizárólag a készlet erejéig elérhető!
Áttekintés
Az IONIQ anatómiája
Szemmel nem látható erősségek
Amilyen lényeges a fejlett hajtáslánc-technológia, ugyanannyira fontos szerepet játszik az aerodinamika és a kistömegű, nagy szilárdságú vázszerkezet. Az IONIQ mindezen területeken ragyogóan teljesít. Mindössze 0,24-es közegellenállási együtthatójával az IONIQ a jelenleg kapható egyik legáramvonalasabb gépkocsi a világon.
A kecses kontúrok és a finoman kidolgozott részletek minimális szintre csökkentik a légellenállást, és ezáltal a károsanyag-kibocsátást. Az elöl kialakított légbevezetők mérséklik az első kerék körül ébredő légörvényeket, míg a C alakú nappali fények egyedülálló megjelenést kölcsönöznek a járműnek. Az IONIQ megszelídíti a szelet, és felvillanyozza az érzékszerveket.
Teljesen feltöltve kívül és belül
A külső formai részletek együttesen még erőteljesebbé teszik az IONIQ letisztult, sportos formatervét, míg az utasteret az ultramodern dizájn tisztasága és az innovatív tartalom határozza meg. A hatás egyszerre futurisztikus és otthonos. A kezelőszervek egyértelmű, logikus elrendezése ösztönös működtetést tesz lehetővé, így Ön zavartalanul élvezheti a kezes vezethetőséget.
Töltse fel kíváncsiságát
Ismerje meg minden szemszögből az elektromos mobilitás jövőjét.
Biztonság
Gazdagabb biztonsági felszereltség, hiszen Ön kiemelkedő védelmet érdemel
Az utak változnak, járművének azonban minden helyzetben meg kell őriznie stabilitását. Célunk nem a sebesség vagy a felvágás, hanem a biztonság és a stabilitás.
Sávelhagyást gátló rendszer (LKAS)
Elsősorban arra terveztük, hogy figyelmeztesse a kormánynál elbóbiskoló vezetőt. Amennyiben a jármű előzetes irányjelzés nélkül hagyja el a forgalmi sávot, a sávelhagyást gátló rendszer (LKAS) felismeri a veszélyhelyzetet, és a vezetőt hangjelzéssel figyelmezteti, avagy aktívan korrigálja a kormányzási irányt.
Holttér-felügyelet (BSD)
A rendszer tájékoztatja a vezetőt, ha jármű található a holtterében. Ezzel többek között megkönnyíti a sávváltásokat. Ha parkolóhelyről kell kitolatni, a BSD rendszerhez kapcsolódó, mögöttes keresztirányú forgalomfelügyeleti rendszer figyelmezteti a vezetőt a közeledő járművekre, és képes enyhíteni a fenyegető ütközés következményeit.
Autonóm vészfékrendszer (AEB)
A rendszer olyan fejlett vezetőtámogató berendezés, amely radaros érzékelők, valamint előre tekintő kamera segítségével folyamatosan elemzi a mozgási mintázatokat. Amennyiben úgy érzékeli, hogy fennáll a gyalogosgázolás vagy ütközés veszélye, automatikusan működésbe hozza a fékeket, ezzel minimálisra csökkentve az anyagi kár és/vagy a testi sérülés kockázatát.
Intelligens sebességtartó automata (SCC)
A rendszer olyan kényelmi funkció, amely az elöl elhelyezett radar segítségével ellenőrzi az elöl haladó jármű helyzetét. A rendszer a fotjószelep szabályozásával, a fékek szükség szerinti működtetésével automatikusan képes tartani a beállított sebességet, valamint a biztonsági követési távolságot.
Nagyfeszültségű akkumulátor áthelyezése
Az akkumulátorokat a hátsó ülések alá költöztettük. Ezzel megnőtt a ráfutásos ütközés esetén biztonságos védelmet nyújtó távolság, valamint a csomagok elhelyezésére szolgáló rakodótér.
Hét légzsák
Az utasokat ütközés esetén vezető és utasoldali légzsák, két darab oldallégzsák, valamint két függönylégzsák védelmezi. Egyenes vázelem-csatlakozások és továbbfejlesztett erőelvezető útvonalak
IIHS kis átfedéses ütköztetéses vizsgálat
Az IONIQ Hybrid a várakozások szerint az elérhető maximumot: 'jó' minősítést szerez majd az IIHS kis átfedéses ütköztetéses vizsgálatán.
Teljesítmény
Hibrid teljesítmény
Az IONIQ Hybrid különleges fejlesztésű erőforrása a hibrid rendszerek közismert környezeti előnyeit vezetési élménnyel egészíti ki.
Hibrid hajtáslánc
A benzinmotor, a villanymotor, a lítium-ion polimer akkumulátor és a duplakuplungos sebességváltó együtt optimális hatásfokon üzemel.
Benzinmotor
Az egyedi hangolású 1,6 literes GDI belső égésű motor legnagyobb teljesítménye 105 LE, termikus hatásfoka a legjobb a kategóriában.
Villanymotor
Magas forgatónyomaték és kiemelkedő hatásfok jellemzi a 43,5 LE teljesítményű villanymotort. A motor lenyűgöző gyorsulást szavatol álló helyzetből, nagyobb sebességnél fokozott teljesítményt biztosít, és akár 120 km/óra sebességig képes egyedül hajtani az autót.
Lítium-ion polimer akkumulátor
Az 1,56 kWh kapacitású, nagyteljesítményű akkumulátor kiemelkedő töltési / kisütési jellemzőkkel bír, így az elektromos hajtásban és a fékenergia-visszanyerésben egyaránt remekel.
Eco és Sport üzemmódok
ECO üzemben a lehető legtakarékosabban működik a hajtáslánc, SPORT állásban ellenben olyan üzemi paramétereket aktivál, amelyek módosított sebességváltással, gyorsítással, kormányérzettel, valamint sportos digitális műszerekkel támogatják az élvezetesebb vezetést.
Elektromos gyorsulás
A villanymotor maximális forgatónyomatéka már az elindulás pillanatában maradéktalanul rendelkezésre áll, ami különösen kis sebességnél szavatol lenyűgöző gyorsítóképességet.
Duplakuplungos sebességváltó
Az IONIQ átalakítja a hibrid vezetési élményt: finoman kapcsoló DCT sebességváltója gyors, robbanékony váltásokat eredményez. A különösen jó hatásfokú, hatfokozatú DCT sebességváltó szükség esetén közvetlen, gyors váltásokkal biztosít különösen magával ragadó vezetési élményt.
Kis tömeg
A kis tömeg a dinamizmus garanciája. Kis tömegű, nagy szilárdságú acél és alumínium ötvözetek.
Kialakítás
Egyszerűen letisztult, színtisztán egyszerű
Az IONIQ Hybrid tágas belső terében karakteres, minimalista formavilág uralkodik.
Ez a műszerfal határozott, vízszintes elrendezésében éppúgy tetten érhető, mint a műszerek és kezelőszervek felhasználóbarát egyszerűségében.
LED nappali világítás
A dinamikus C-alakú nappali fények egyben azokat a diszkrét légbeömlőket is körülírják, amelyek az Active Airflow rendszert táplálva mérséklik az első kerekek körül a légörvények kialakulását.
Bi-Xenon fényszórók
Az IONIQ Hybrid kétféle világítás-techológiát alkalmaz. A Bi-Xenon lámpatestek nagyobb fényerővel, tisztábban világítják meg az utat, míg a lámpatesteket a LED helyzetjelzők dinamikus C-alakja keretezi.
Forma és funkció
A dinamikus kialakítású fényszórók a hűtőrács két végpontjánál találhatók. Akrómozott rácsban rejlik meg az intelligens sebességtartó automata radarja, valamint azok az aktív csappantyúk, amelyek nagy sebességnél javítják az autó aerodinamikáját. A jellegzetes kék sáv a hibrid modellre utal.
Optimalizált keréktárcsák és gumiabroncsok
Az IONIQ Hybrid kétféle kerékkel kerül forgalomba. A csavart küllőkkel ellátott, fekete és ezüst színben kínált Eco 15” könnyűfém keréktárcsa még áramvonalasabbá teszi az autót; a tárcsákra ultra csekély gördülési ellenállású abroncsot szerelünk. A matt szürke betétekkel díszített, prémium 17” könnyűfém keréktárcsákat a dinamikus vezethetőséget és minimális féktávolságot támogató abroncsokkal szereljük.
Különlegesen áramvonalas
A finom esésű tetővonal törés nélkül folytatódik a hátsó légterelőben. Az így létrejövő forma egyszerre sportos és áramvonalas.
Hátsó lámpatestek
A hagyományos izzókkal szerelt hátsó lámpatestek egyértelműen jelzik a vezető szándékát a mögöttes forgalomnak. A LED-es hátsó lámpatestek fényesebbek, kevesebb energiát használnak fel, és még egységesebbé teszik az IONIQ Hybrid megjelenését.
Integrált hátsó légterelő
Minimálisra csökkenti a légörvényeket és a légellenállást, miközben a leszorítóerő növelésével még stabilabbá teszi az autót.
Biztonságos
Az IONIQ lenyűgözően széles körű aktív és passzív utasvédelmi arzenállal rendelkezik.
Mindig kapcsolatban
Az IONIQ csatlakozási hálózatának idegközpontja a központi, 8 colos színes érintőképernyőn keresztül érhető el. Az Apple CarPlay, Android Auto és Live Services szolgáltatások, valamint a vadonatúj navigációs platform minden utazást tartalmasabbá tesz. Emellett prémium Infinity audiorendszer és a kompatibilis okostelefonokkal használható, vezeték nélküli töltőfelület is rendelkezésre áll.
Többcélú tárolórekesz a padlókonzolon
A központi könyöklő alatti tárolóüreg elég nagy ahhoz, hogy akár egy táblaszámítógépet vagy könyvet is elhelyezhessünk benne. A hordozható készülékek töltésére a padlókonzoli USB-csatlakozó szolgál.
Látható, kézzel fogható minőség
Az utastér minőségét kiemeli a látványos krómdíszítés alkalmazása a váltógombon, a pedálokon, valamint a küszöbbetéteken.
Tesztek
Piaci tesztek
Összegyűjtöttük a modellről írt leghasznosabb teszteket, hogy önnek már ne kelljen!
Totalcar - Újabb jelölt a másfél milla támogatásra
Nem tudom, mi zajlott Toyota Cityben, amikor meglátták az első hírt a Hyundai Ioniq-ról, de tartok tőle, hogy nem csinálják össze magukat. Most, hogy Tannisban vezettem a hibrid és az elektromos változatát, két dolgot kell megállapítanom: az autó jó, de a japók poharából nem löttyen ki a szaké a nagy riadalomban. Egyelőre.
Nem is a hajtáslánc a legérdekesebb ebben az új Hyundai-modellben, hanem a lehengerlő minőségérzet mindenhol az utastérben. Eddig csak mosolyogtunk a koreai márkán, amikor arról beszéltek a szóvivőik a modellbemutatókon, hogy prémiumautókat akarnak gyártani, erre tessék, itt van, tényleg csináltak egyet.
Valóságos hadjáratot indított a Hyundai és a Kia az autópiacon, így egyre nagyobb lendülettel haladnak előre, ami a modellkínálaton is meglátszik. Csaknem minden kategóriában jelen van a két – egymástól különböző karakterű – márka, most éppen az alternatív hajtású modellekkel készülnek robbantani. A Kia az elektromos Soullal és a hibrid Niróval lépett piacra, a Hyundai viszont vadonatúj autót tervezett erre a célra, nem is egyet, rögtön hármat, egy hagyományos hibridet, egy konnektoros hibridet és egy teljesen elektromosat.
Origo - Sokoldalúbb a Priusnál és nem a marslakók tervezték
Sietőssé vált a gyártóknak a szalonképes, a környezetet kevésbé károsító modellek piacra dobása. A Hyundai most mindenkit beelőz, az Ioniq-ből egyszerre kínál hibrid, plug-in hibrid és elektromos autót. Sosem volt még olyan, hogy egy típust háromféle ökohajtásrendszerrel is árultak volna, de nemcsak ezért adja fel a leckét a többieknek: emészthető dizájnt és jó használhatóságot ígér. Már csak az a kérdés, milyen áron.