Kawasaki ZZR1400

Áttekintés

Az izgalomkereső

A ZZR1400 összehozza a Kawasaki mérnökeinek elhivatottságát a vágyakozásoddal a legnagyobb teljesítményre. Elégítsd ki a benned lakozó veszélykeresőt a versenytársakat legyőző gyorsulással amely olyan kifinomult, vezetőt segítő rendszerekkel párosul mint a kipörgésgátló, ABS fékrendszer és a teljesítménymód megválasztása.

 

Bódító részletek

A felső hármas szorító művészi formaterve hozzájárul a vezető birodalma magas minőségének imázsához. A különleges festésű kiadásokon a felső hármas szorítónak kontrasztos részei vannak: festett elem a körvonalfestésű és átlátszó lakkozású részekkel szemben.

 

Megnövelt csomagszállítási kényelem

A ZZR1400-nak elrejthető csomagrögzítő horgai vannak, amelyek az első ülés hátsó része mögé tolhatóak. Ezeket két horog egészíti ki az utas kapaszkodóján. A horgok ideális elhelyezése (egymáshoz nem túl közel) nagyméretű tárgyak biztonságos rögzítését teszi lehetővé a hátsó üléshez

 

Aerodinamika

A szél által formálva a ZZR1400 karosszériája magasfokú aerodinamikai teljesítményt nyújt amely csökkenti a légellenállást és hozzájárul a stabilitáshoz és a szélvédelemhez autópálya sebességeknél.

 

Sportosabb felfüggesztés

Az első villánál és a hátsó felfüggesztésnél is alkalmazott merevebb rugók határozottabb, sportosabb érzést adnak. Az új rugókon kívül a csillapítási beállításokat is módosították a nagyobb teljesítménnyel összhangban.

 

Új ülés

Az új ülés hozzájárul a formaterv által keltett benyomáshoz valamint a motor ergonómijához is. Művészi vonalai megtámasztják a csípőt erős gyorsításkor. Mivel előrefelé keskenyedik, így segíti a lábak letételét ha meg kell állni egy lámpánál.

 

Sorozatelső nyomatékhatároló

Az egyszerűen állítható nyomatékhatároló megkönnyíti a sima visszaváltásokat és segít megelőzni a hátsó kerék megugrását.

 

Műszaki adatok

MOTOR

Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres
Lökettérfogat: 1,441 cm³
Furat x Löket: 84 x 65 mm
Kompresszióarány: 12.3:1
Szelepvezérlés: DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer: Üzemanyag-befecskendezés: Ø 44 mm x 4 (Mikuni)
Indítás: Elektromos
Kenés: Kényszerkenéses, olajhűtéses nedves karter

FÉKEK & FELFÜGGESZTÉS

Első fék típusa: Kettős beálló 310 mm hullámos tárcsa, dupla radiálisan szerelt szemben álló 4 dugattyús féknyereggel, 4 fékbetéttel
Hátsó fék típusa: Szimpla 250 mm hullámos tárcsa szemben álló, 2 dugattyús féknyereggel
Felfüggesztés [első]: 43 mm fordított villa, 18 lépésben állítható nyomó- és 15 lépésben állítható húzófokozati csillapítással, teljesen állítható előfeszítéssel
Felfüggesztés [hátsó]: Alsó kapcsolódású UNI-TRAK gáztöltésű lengéscsillapítóval. Fokozatmentes nyomó- és húzócsillapítás. Állítható rugóstag.

TELJESÍTMÉNY & ERŐÁTVITEL

Maximális teljesítmény: 147.2 kW {200 LE} / 10,000-es fordulaton
Maximum power with RAM air: 154.5 kW {210 LE} / 10,000-es fordulaton
Fogyasztás: 6.4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 173 g/km
Maximális nyomaték: 158.2 N•m {16.1 kgf•m} / 7,500-es fordulaton
Áttétel: 6-sebességes
Véghajtás: O-gyűrűs lánc
Primer áttételi arány: 1.556 (84/54)
1. fokozat: 2.611 (47/18)
2. váltóáttét: 1.947 (37/19)
3. váltóáttét: 1.545 (34/22)
4. váltóáttét: 1.333 (32/24)
5. váltóáttét: 1.154 (30/26)
6. váltóáttét: 1.036 (29/28)
Végáttételi arány: 2.471 (42/17)
Tengelykapcsoló: Nedves többtárcsás, kézi

VÁZ & MÉRETEK

Váz típus: Önhordó, préselt alumínium
Utánfutás: 93 mm
Rugóút, első: 117 mm
Rugóút, hátsó: 124 mm
Gumi [első]: 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó]: 190/50ZR17M/C (73W)
Kormányzási szög, bal/Jobb: 31° / 31°
H x Sz x M: 2,170 x 770 x 1,170 mm
Tengelytáv: 1,480 mm
Hasmagasság: 125 mm
Ülésmagasság: 800 mm
Üzemanyag mennyiség: 22 liter
Kapcsolat

Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?

Kérjen ingyenes visszahívást,
vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!