Kawasaki Z1000

Áttekintés

A vadon hívó szava

Az agresszív és egyedi Z kialakítás következő szintje, mely mellőz minden felesleges sallangot. Az új motor és futómű beállításoknak köszönhetően a vezetési élmény minősége repíti az új Z1000-t a Supernaked motorok piacának élére.

 

Műszerfal

A Z1000 kompakt műszercsoportja egy egységként van a kormányra szerelve így jól elkülönül a fejidomtól, fokozva a megjelenést. Kiválóan leolvasható és az alacsony pozíciója miatt zavartalan kilátást biztosít az útra.

 

Cool air rendszer

A légszűrőházba kerülő levegőt felmelegítheti a motorblokk hője. A Cool Air rendszer olyan csatornákon jutatja a légszűrőbe a levegőt, ahol elkerüli a hőhatást, így segítve a motor teljesítményét. Ez a rendszer nem azonos a Ram Air rendszerrel.

 

Radiálisan szerelt monoblokk féknyergek

Nagy teljesítményű fék csomag: három hullámos tárcsa, radiális, egy tömbből forgácsolt féknyergek és radiális működésű főfékhenger az első féknél. Az új rendszer és az új típusú fékbetét egy igen "harapós", kiváló visszajelzést biztosító, félelmetes erővel bíró, ABS-el is rendelhető egységet alkot.

 

Nagyobb üzemanyagtartály

Az új üzemanyagtartály kialakítás 17 literesre növelte a kapacitását, ezzel hosszabb túratávokat elérhetővé téve.

 

Dupla csöves alumínium váz

A rendkívül merev alumínium váz jellemzője a nagyfokú tömeg centralizáció a kiváló egyensúly megteremtése érdekében az éles fordulóknál. Könnyű és nagyon merev, a kereszt merevítésként használja a motor tblokkot. A váz befogadja a motorost. Az váz 5 egységből álló öntött alumínium konstrukció, amely a kormány nyak, bal és jobb oldali fő kereteket, és két kereszt darabból áll. A két fő egység, C-profil, sima felülettel.

 

1043 ccm

Erőteljesen húz minden fordulaton a leszabályzásig. Direktebb hangolása, rövidebb áttételezése, bódító üvöltése, sportossága magasabb kategóriába emeli.

Műszaki adatok

MOTOR

Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres
Lökettérfogat: 1,043 cm³
Furat x Löket: 77 mm x 56 mm
Kompresszióarány: 11.8:1
Szelepvezérlés: DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer: Üzemanyag-befecskendezés: Ø38 mm x 4 (Keihin) ovális másodlagos fojtószeleppel
Indítás: Elektromos
Kenés: Kényszerkenéses, olajhűtéses nedves karter

FÉKEK & FELFÜGGESZTÉS

Első fék típusa: Dupla, hullámos önbeállós tárcsa 310 mm átmérővel, féknyereg: dupla radiálisan szerelt egy darabból forgácsolt, 4 dugattyús
Hátsó fék típusa: Egyoldali, hullámos 250 mm-es féktárcsa, Féknyereg: egydugattyús
Felfüggesztés [első]: 41 mm, felfordított teleszkópvilla, fokozatmentesen állítható húzó és nyomócsillapítás, rugó előfeszítés beállíthatóság
Felfüggesztés [hátsó]: Vízszintesen beépített hátsó rugóstag gázfeszítéssel, fokozatmentesen állítható húzó és nyomó csillapítás, előfeszítés beállíthatóság

TELJESÍTMÉNY & ERŐÁTVITEL

Maximális teljesítmény: 104.5 kW {142 LE} / 10,000-es fordulaton
Maximális nyomaték: 111 N•m {11.3 kgf•m} / 7,300-es fordulaton
Áttétel: 6-sebességes, visszatéréssel
Véghajtás: O-gyűrűs lánc
Primer áttételi arány: 1.627 (83/51)
1. fokozat: 2.600 (39/15)
2. váltóáttét: 1.950 (39/20)
3. váltóáttét: 1.600 (24/15)
4. váltóáttét: 1.389 (25/18)
5. váltóáttét: 1.238 (26/21)
6. váltóáttét: 1.107 (31/28)
Végáttételi arány: 2.867 (43/15)
Tengelykapcsoló: Nedves többtárcsás, kézi

VÁZ & MÉRETEK

Váz típus: Dupla cső, alumínium
Utánfutás: 101 mm
Rugóút, első: 120 mm
Rugóút, hátsó: 135 mm
Gumi [első]: 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó]: 190/50ZR17M/C (73W)
Kormányzási szög, bal/Jobb: 29° / 29°
H x Sz x M: 2,045 mm x 790 mm x 1,055 mm
Tengelytáv: 1,435 mm
Hasmagasság: 125 mm
Ülésmagasság: 815 mm
Üzemanyag mennyiség: 17 liter
Menetkész tömeg – Kombinált: 220 / 221 kg (ABS)
Kapcsolat

Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?

Kérjen ingyenes visszahívást,
vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!