Kawasaki Ninja H2

Áttekintés

Built Beyond Belief

Az új Kawasaki Ninja H2 megtestesíti a Kawasaki csúcsteljesítményre és műszaki zsenialitásra való törekvéseit, hogy tökélyre fejlesszék a közúti motorozás élményét. A Ninja H2 az ínyencek számára igazi csemegének számít, ugyanis a Kawasaki teljesen házon belül kifejlesztett Superchargerrel szerelte fel a gépet, amely elképesztő magasságokba emelte a közúti motorozás során elérhető gyorsulást.

kawasaki h2

Műszaki adatok

Motor

Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű, soros négyhengeres
Lökettérfogat: 998 cm3
Furat x Löket: 76.0 x 55.0 mm
Kompresszióarány: 8.5:1
Szelepvezérlés: DOHC, 16 szelepes
Üzemanyagellátás/Karburátor: Üzemanyagbefecskendezés: ø50 mm x 4 dupla pillangószeleppel
Gyújtás: Digitális
Indítás: Elektromos
Kenés: Kawasaki Supercharger

 

Alváz

Váz típus: Rácsos, nagy szilárdságú acél, lengőkaros
Villaszög / Utánfutás: 42.5o / 103 mm
Rugóút, első: 120 mm
Rugóút, hátsó: 135 mm
Gumi, első: 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi, hátsó: 200/55ZR17M/C (78W)
Kormányzási szög, bal / jobb: 27o / 27o

 

Teljesítmény

Maximális teljesítmény: 200 LE {147.2 kW} / 11.000-es fordulaton
Maximális teljesítmény Ram Air-rel: 210 LE {154.5 kW} / 11.000-es fordulaton
Maximális nyomaték: 133.5 N.m {13.6 kgf.m} / 10.500-as fordulaton

 

Váltó

Áttétel: 6 sebességes
Differenciálmű: Lánc
Elsődleges áttétel arány: 1.551 (76/49)
Áttételi arányok: 1. - 3.188 (51/16)
Áttételi arányok: 2. - 2.526 (48/19)
Áttételi arányok: 3. - 2.045 (45/22)
Áttételi arányok: 4. - 1.727 (38/22)
Áttételi arányok: 5. - 1.524 (32/21)
Áttételi arányok: 6. - 1.348 (31/23)
Végáttételi arány: 2.444 (44/18)
Kuplung: Nedves többtárcsás, kézi

 

Fékek

Fék, első: Dupla úszóágyazású ø330 mm-es tárcsák, dupla, radiálisan szerelt, szembenálló 4 aluminiumdugattyús féknyereg
Fék, hátsó: Egytárcsás, ø250 mm-es tárcsa, szembenálló ikerféknyereg

 

Felfüggesztés

Felfüggesztés, első: ø43 mm-es, fordított teleszkópvilla, rugó-előfeszítéssel, top-out rugókkal
Felfüggesztés, hátsó: Új Uni-Trak gáztöltésű lengéscsillapítóval, "top-out" rugóval. Fokozatmentes, 2 utas (nagy/kis sebesség) nyomófokozati csillapítás, fokozatmentes húzófokozati csillapítás, teljes mértékben állítható rugó előfeszítés

 

Méretek

Méretek (H x Sz x M): 2,085 x 770 x 1,125 mm
Tengelytáv: 1,455 mm
Hasmagasság: 130 mm
Ülésmagasság: 825 mm
Üzemanyagmennyiség: 17 literes
Menetkész tömeg: 238 kg

Tesztek

Piaci tesztek

Összegyűjtöttük a modellről írt leghasznosabb teszteket,
hogy Önnek már ne kelljen!

 

Motorrevü - H2 / H2R menetpróba

A teljesítményadatok közel sem adják vissza azt az érzést, amit egy motorozás jelent a Kawasaki két kompresszoros szörnyetege, a H2 és a H2R nyergében.

Tovább a teljes cikkre -->

 

Tesztmotor.hu - Földönkívüli: 300 lóerős a Kawasaki H2R

A 9 teaser videó után íme 10+1 kép a Ninja H2R-ről, amelyet mindenképp látnod kell... A szemünk a látványt, míg az agyunk a teljesítményadatokat akarja nehezen elhinni... A mezei (utcai?) H2 200 lóerős lesz

Tovább a teljes cikkre -->

 

OnRoad.hu - Van-e autó, ami megveri a Ninja H2R-t?

A Kawasaki Ninja H2R minden idők legerősebb és legjobban gyorsuló motorja. Most összemérték gyorsulását a legdurvább szupersport-kocsikkal is.

Tovább a teljes cikkre -->

 

Hegylakók - Szerencse fiai

Az őszi seregszemlék után azt hihettük, hogy elfogytak a kivételes jelzők, a túlzó megfogalmazások, melyekkel a 326 lóerős zöld szörnyet illették. Nos, a lenti tesztet látva mégis csak akadtak új kifejezések, hiszen a rövid pályateszt ismét lenyűgözte a pilótákat.

Tovább a teljes cikkre -->

Kapcsolat

Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?

Kérjen ingyenes visszahívást,
vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!